dat krijg je sowieso wel van de macquote:Op donderdag 3 september 2009 09:45 schreef classpc het volgende:
Mijn maag protesteert altijd hevig als ik weer eens een milkshake van de Mac gehad heb.
Ik kan me niet voorstellen dat dat goed voor een kind is. Zou me niks verbazen dat ze er nog diarree van krijgen ook.
Inderdaad, want elke peuter die je daar ziet, zit er minimaal 2x per week.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:45 schreef Vinboy het volgende:
Hoelang is dat al niet?
Kinderen die die M zien herkennen het sneller als jij en ik.
Ernstig probleem ja, maar we doen er met zijn allen aan mee.
Ja als je kind dat een keer krijgt belemmert het hem vast in zijn groei.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:49 schreef Meerkat het volgende:
Ze waren geen 5 hoor, ik schatte ze zo'n jaar of 2/3. Ze zaten in een kinderstoeltje...
mijn ouders kochten genoeg snoep, maar pas toen ik oud genoeg was.
Leuk dat hier iemand zijn kind nuggets geeft, lekker gezond voor zo'n klein kind in de groei. Mijn kind krijgt het pas als hij 6 of 7 is.
Het boeit mij omdat ik straks geen les wil geven aan een klas waar 90% obees is.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:47 schreef Florian_ het volgende:
Ga eens terug naar OUD, met dat gezever. Wat boeit het als zo´n kind af en toe wat ongezonds krijgt? Niks.
Tenzij dat ding elke dag frituursel eet, maar dat lijkt mij niet aan de orde. Bemoei je lekker met je eigen kroost.
Zullen we het ook nog even hebben over de stamppotten spruitjes, andijvie en boerenkool waar ze dol op is? Of de 4 boterhammen die er per dag doorheen gaan?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:49 schreef Meerkat het volgende:
Leuk dat hier iemand zijn kind nuggets geeft, lekker gezond voor zo'n klein kind in de groei. Mijn kind krijgt het pas als hij 6 of 7 is.
Zeer zeker niet, mar het is niet gezond, zulke vette dingen voor een peuter.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als je kind dat een keer krijgt belemmert het hem vast in zijn groei.
2/3e jaar? Toen at ik nog bambixquote:Op donderdag 3 september 2009 09:49 schreef Meerkat het volgende:
Ze waren geen 5 hoor, ik schatte ze zo'n jaar of 2/3. Ze zaten in een kinderstoeltje...
mijn ouders kochten genoeg snoep, maar pas toen ik oud genoeg was.
Blijfhaar dat dan ook geven en stop haar niet vol met vette troep.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zullen we het ook nog even hebben over de stamppotten spruitjes, andijvie en boerenkool waar ze dol op is? Of de 4 boterhammen die er per dag doorheen gaan?
Echt een medisch wonder ben je niet he?
Ah. Een dom PABO sletje. Ik wist dat het droef gesteld was met wiskunde op dergelijke 'scholen' maar het gedeelte over percentages zou ik nog eens overdoen in ieder geval.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:50 schreef Meerkat het volgende:
[..]
Het boeit mij omdat ik straks geen les wil geven aan een klas waar 90% obees is.
Het eten van McDonald's blijf ik altijd de halve dag herkauwen. Dan liever Burger King eigenlijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:45 schreef classpc het volgende:
Mijn maag protesteert altijd hevig als ik weer eens een milkshake van de Mac gehad heb.
Ik kan me niet voorstellen dat dat goed voor een kind is. Zou me niks verbazen dat ze er nog diarree van krijgen ook.
No you cretin, een unversitaire opleiding Engels. Nu jij.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ah. Een dom PABO sletje. Ik wist dat het droef gesteld was met wiskunde op dergelijke 'scholen' maar het gedeelte over percentages zou ik nog eens overdoen in ieder geval.
Die peuter zie jij daar dagelijks?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:50 schreef Meerkat het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, mar het is niet gezond, zulke vette dingen voor een peuter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |