like it matters, in mijn ervaring zijn er maar weinig bedrijven die daadwerkelijk terugbellen.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:30 schreef devl1nsect het volgende:
Welk bedrijf en wat voor vraag is het?
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:27 schreef minkuukel het volgende:
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer terechte klacht
Ja gewoon iedereen in dit topic laten bellen naar dat bedrijf met dezelfde vraag.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:30 schreef devl1nsect het volgende:
Welk bedrijf en wat voor vraag is het?
Als je nou eens een datum en tijd afspreekt voor dat vervolg gesprek.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
. dan vragen ze of het goed is of ze later terug mogen bellen als ze meer weten, dus ik zeg jah tuurlijk en vervolgens hoor je de hele dag niks meer van ze.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
met die tegenklacht ben ik het ook wel eens maar het moet toch geen hele dag duren of langer voor dat er terug gebeld word?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:44 schreef Gwywen het volgende:
Wat een rare bedrijven zijn dat, ik moest 't op mijn werk niet in m'n hoofd halen een klant niet terug te bellen.
(Overigens hadden wij daar veel klanten die zelf na een half uur in lichte paniek terugbelden waarom ik ze nog niet teruggebeld had - nou, omdat ik het allemaal nog voor je aan het uitzoeken was, duh)
Tegenklacht: ongeduldige klanten die niet kunnen wachten tot je ze terugbelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
puik ideequote:Op donderdag 3 september 2009 09:33 schreef classpc het volgende:
[..]
Ja gewoon iedereen in dit topic laten bellen naar dat bedrijf met dezelfde vraag.
Dan krijgen we vast wel een keer het antwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |