Niet te gelovenquote:Op donderdag 3 september 2009 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bizar filmpje, niemand die doortasten is![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)op_politiewagen.html
Erg hè, ik kan er ook niet bij met mijn verstandquote:Op donderdag 3 september 2009 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet te geloven![]()
Ik zou ze allemaal 2 jaar cel geven, denk daar maar even rustig na wat je de volgende keer doet
En diegene die het filmde ook 2 jaar zittenquote:Op donderdag 3 september 2009 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Erg hè, ik kan er ook niet bij met mijn verstand
Nou ja, die doet tenminste nog ietsquote:Op donderdag 3 september 2009 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En diegene die het filmde ook 2 jaar zitten
Maar hij was er niet bij en vraagt nog of er iemand inzit en doet het dan welquote:Op donderdag 3 september 2009 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, die doet tenminste nog iets![]()
Die eerste die erin stapt, volgens mij lijkt alsof hij het met tegenzin doet, want z'n kleren worden vies.
Hopelijk was die man buiten kennis na die klap. Anders wordt je toch gek als je in zo'n auto zit.quote:Op donderdag 3 september 2009 02:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar hij was er niet bij en vraagt nog of er iemand inzit en doet het dan wel
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 3 september 2009 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hopelijk was die man buiten kennis na die klap. Anders wordt je toch gek als je in zo'n auto zit.
Heidi, ik ga een tukkie doen, 't is de hoogste tijd
Waar?quote:
Oh, diequote:Op donderdag 3 september 2009 02:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij dat [ afbeelding ] in de TT.
Lijkt me een postbus 51 spotje voor duitsland.quote:
Detlev!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |