En wat zijn de ervaringen na het laten zetten van de facings? Zijn ze er tevreden over? Hebben ze geen last van verkleuring?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:39 schreef Vivi het volgende:
Niet zelf ervaring maar ik ken wel mensen die het hebben. Porselein schijnt het mooist te zijn maar het is wel behoorlijk aan de prijs...en het schijnt enorm zeer te doen om ze te laten zetten. Maar ja, daar kom je wel overheen.
650 euro dus... Ik wil dan eigenlijk meteen de 6 voorste tanden laten doen. Dat zou me dus bijna 4000 euro gaan kosten. Hoe lang blijft zoiets zitten?quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En wat zijn de ervaringen na het laten zetten van de facings? Zijn ze er tevreden over? Hebben ze geen last van verkleuring?
BRONquote:Net als uw eigen tanden en kiezen kan de facing verkleuren bij overmatig gebruik van koffie, thee of wijn.
Hey, heb jij wel eens van Google gehoord? Retehandige site.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
650 euro dus... Ik wil dan eigenlijk meteen de 6 voorste tanden laten doen. Dat zou me dus bijna 4000 euro gaan kosten. Hoe lang blijft zoiets zitten?
Zelfde bron als bij m'n tweede quote.quote:Een facing gaat zo’n 5 tot 10 jaar mee. Door roken en het drinken van koffie, thee of rode wijn kan een facing zelf ook verkleuren. Een facing kan beschadigd raken of slijten door verkeerde gewoontes zoals tandenknarsen en dergelijke, maar kan weer worden gerepareerd of vervangen.
Schildjes over je tanden.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:42 schreef Rijpie het volgende:
Wat zijn facings precies? worden je tanden vervangen?
5 tot 10 jaar maar? Ik had wel wat langer verwacht. Dan vind ik 4000 euro nog best prijzig voor een student.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Hey, heb jij wel eens van Google gehoord? Retehandige site.
[..]
Zelfde bron als bij m'n tweede quote.
Kun je nog beter elk jaar één kroon laten zetten!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
650 euro dus... Ik wil dan eigenlijk meteen de 6 voorste tanden laten doen. Dat zou me dus bijna 4000 euro gaan kosten. Hoe lang blijft zoiets zitten?
Om het in het buitenland te laten doen ben ik niet zo happig op. Als er iets verkeerd gaat dan moet je weer naar het buitenland toe om het te laten herstellen.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:51 schreef Yi-Long het volgende:
Als je meerdere tanden wilt laten doen, is het dan niet verstandiger om het lekker goedkoop ergens in het buitenland (uiteraard wel goed uitzoeken) te doen, zodat je er tegelijkertijd ook een mooie vakantie aan hebt vastzitten en toch voor ongeveer dezelfde prijs uitkomt!?
Ik weet vrijwel zeker dat dit in veel andere landen echt wel een heel stuk goedkoper zal zijn, dus waarom dan bij een plaatselijke oplichter dat laten doen!?
Als er iets mis gaat, dan kun je het toch gewoon bij de plaatselijke tandarts(?) laten fixen? Ze zullen je heus niet weigeren toch!?quote:Op donderdag 3 september 2009 01:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Om het in het buitenland te laten doen ben ik niet zo happig op. Als er iets verkeerd gaat dan moet je weer naar het buitenland toe om het te laten herstellen.
Ja, dan zie je er dus uit als een Tv-dominee (praise the lord!)quote:Op donderdag 3 september 2009 16:22 schreef Vivi het volgende:
Nou, als ik ooit facings neem wil ik geen onregelmatige tanden of kleuren, maar gewoon die perfecte Hollywoodsmile. Ik heb nu een mooi gebit, maar dan wil ik purrrrfect! Dus dat is maar net waar je voorkeur naar uitgaat.
Wat heeft jou dat gekost? En verkleuren ze niet? Ik neig zelf eigenlijk naar porselein omdat die de kleur behouden.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:30 schreef electronique het volgende:
ik heb composiet facings op mijn voorste 8(?) tanden. Na ik mijn beugel heb gehad zaten er allemaal vlekjes op mijn tanden waar de slotjes gezeten hadden (niet door slecht poetsen overigens)
Ze zitten er nu denk ik 2 jaar op, en heb er nog geen spijt van gehad. mijn tanden zijn mooi wit (en zijn dat nog steeds) en hebben een mooie vorm (al vond ik de vorm mooier zonder, behalve als ik mijn mond dicht heb want mijn bovenlip lijkt er voller door)
over het algemeen zouden ze om de 5 jaar vervangen moeten worden, maar bij mijn vorige controle zat het er nog allemaal mooi op en volgens de tandarts kon ik er nog wel zeker 5 jaar mee doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |