abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 5 september 2009 @ 11:29:46 #76
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_72456495
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:22 schreef Grimmbeard het volgende:
Mijn moeder is vanochtend weer gebeld door Funkado. Zij geloven mijn moeder en zijn vanochtend zelf naar het adres gegaan waar alles naar toe is gestuurd. Hoe dat is afgelopen weet ik nog niet, maar ze gaan waarschijnlijk het volledige bedrag terugstorten. Die betalingsmogelijkheid gaat waarschijnlijk ook van de website verdwijnen. Funkado lijkt er in ieder geval goed werk van te maken tot nu toe en dat is mooi. Later weet ik weer meer, ze zouden nog bellen.
we wachten het af...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_72720631
Het is uiteindelijk allemaal goed afgelopen, het bedrijf heeft het volledige bedrag snel overgemaakt naar de rekening waar het thuis hoort en er volgen van beide partijen waarschijnlijk nog stappen tegen de vermoedelijke dader waarover nog steeds weinig bekend is. Gelukkig heeft Funkado adequaat gehandeld en haar naam van enige blaam gezuiverd en gaan zij er werk van maken om de frappante betalingsmogelijkheid van haar site te verwijderen. Bedankt voor jullie tips en bijdragen aan dit topic en wat mij betreft mag er een slotje op
De prins met de witte baard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')