Wat ga je doen?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:19 schreef Prosac het volgende:
vanaf volgende week 4 dagen per week werken.

Ooh zo.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde als nu, alleen dan 4 dagen per week.

Ik denk meer.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh zo.
Waarom minder als ik vragen mag?

Ik ga juist een dag meer werken, omdat dat kan ivm de gevorderde status van mijn scriptie.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh zo.
Waarom minder als ik vragen mag?

Ooh sorry ben niet zo op de hoogte van de situatiequote:Op donderdag 3 september 2009 16:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik ga juist een dag meer werken, omdat dat kan ivm de gevorderde status van mijn scriptie.

quote:
 Oude tijd
 Oude tijd

) zeggen ze nu dat vrouwen met sneakers lelijk staat.
 ) zeggen ze nu dat vrouwen met sneakers lelijk staat. 

En op pantoffels?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:09 schreef Robinhoo het volgende:
Op TMF () zeggen ze nu dat vrouwen met sneakers lelijk staat.
Ik zeg: eens.

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:

quote:

Dat dan weer wel.quote:

Ik vind pumps ook mooier, maar heb je die dingen wel eens geprobeerd? Ik kan er niet op blijven staan in ieder geval. Laat staan lopen.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:09 schreef Robinhoo het volgende:
Op TMF () zeggen ze nu dat vrouwen met sneakers lelijk staat.
Ik zeg: eens.

quote:
 .
.

Geprobeerd?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:28 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik vind pumps ook mooier, maar heb je die dingen wel eens geprobeerd? Ik kan er niet op blijven staan in ieder geval. Laat staan lopen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |