Hou eens op met foto's van simone te postenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:20 schreef Isdatzo het volgende:
Heb een setje foto's van 't model gevonden.
[ afbeelding ]
Simone, mag ik je nummer?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
Hey kijk, simone heeft ook een telefoon.
[ afbeelding ].
valt toch alleen meer tegen!quote:
Daarnaast is ze ook nog iStockphoto model!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
Hey kijk, simone heeft ook een telefoon.
[ afbeelding ].
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:23 schreef jna het volgende:
[..]
Hou eens op met foto's van simone te posten
quote:
ja, maar als je al die opties aanzet haal jij de 3.2 niet hoor, never nooit niet. Er zijn een paar van de GT2's en GT3's bij ons in de omgeving en er zijn maar weinig mensen die er echt mee kunnen rijden. En diegenen die er mee kunnen rijden doet dat eigenlijk alleen maar op circuitsquote:Op woensdag 2 september 2009 23:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar met launchcontrol en al die chique opties die dat in toom houden.. tja. Denk eigenlijk dat de meeste eigenaren van snelle sportauto's heul niet zo fatsoenlijk kunnen rijden
. Zonde eigenlijk!
1 manier om daar achter te komen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
valt toch alleen meer tegen!
quote:
dan zal dat toch nog steeds niet hier op dit forum zijn!quote:
Jup.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:27 schreef jna het volgende:
Jij was/bent toch de vriendin van Bootje? L.no?
Jemig..geen PM ofzo?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan zal dat toch nog steeds niet hier op dit forum zijn!
Nee, die 3.2 haal je niet maar als ze die opties niet hadden was 't verschil nog groter geweestquote:Op woensdag 2 september 2009 23:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, maar als je al die opties aanzet haal jij de 3.2 niet hoor, never nooit niet. Er zijn een paar van de GT2's en GT3's bij ons in de omgeving en er zijn maar weinig mensen die er echt mee kunnen rijden. En diegenen die er mee kunnen rijden doet dat eigenlijk alleen maar op circuits
Neequote:Op woensdag 2 september 2009 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ben je er al achter hoe dat model heet, idz?
euhm... ja... nou.... goed dan... ik zal eens even zoeken...quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, die 3.2 haal je niet maar als ze die opties niet hadden was 't verschil nog groter geweest. Zijn wel geile bakken
.
nee, vast niet. En waarschijnlijk is ze ook niet Nederlands.quote:
doe eens link van haar iStockphoto serie? ik wil ook helpen zoeken naar haar naam!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:32 schreef Isdatzo het volgende:
Je kan haar ook in een andere kleurtint krijgen.
[ afbeelding ]
Jaja je wil gewoon fullsize foto's van haar kopen hè, ik heb je wel doorquote:Op woensdag 2 september 2009 23:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
doe eens link van haar iStockphoto serie? ik wil ook helpen zoeken naar haar naam!
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaja je wil gewoon fullsize foto's van haar kopen hè, ik heb je wel door.
daarom is ze model, gok ik zo.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:33 schreef L.no het volgende:
Het blijft een knap meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |