Maar wat die vrouw gezegd had was gewoon dom en zie net dat ze ook stemmen in dat programma en 92% het eens is met de stelling 'Ik Hyve dus ik leef'quote:Op woensdag 2 september 2009 22:26 schreef DuTank het volgende:
Wel leuk dat mensen hier altijd Hyves afzeiken, maar vervolgens zelf heel de dag op Fok! zitten
Ja, daar ben ik het wel mee eens hoor, dat het zo overdreven is. Maar er zitten hier mensen die Hyves compleet de grond in boren en dan zelf heel de dag op Fok! zitten te spammen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:28 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Maar wat die vrouw gezegd had was gewoon dom en zie net dat ze ook stemmen in dat programma en 92% het eens is met de stelling 'Ik Hyve dus ik leef'
Ik zit er helemaal niet zo veel opquote:Op woensdag 2 september 2009 22:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het wel mee eens hoor, dat het zo overdreven is. Maar er zitten hier mensen die Hyves compleet de grond in boren en dan zelf heel de dag op Fok! zitten te spammen.
Wellicht zijn er Hyvers voor wie hetzelfde geldt?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:31 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ik zit er helemaal niet zo veel op(Ja ik voel me aangesproken)
Ik vind het heerlijk. Lekker meelezen wat andere mensen allemaal voor rare dingen over Hyves besprekenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:31 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ik zit er helemaal niet zo veel op(Ja ik voel me aangesproken)
klikte je?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
http://sarcasmepoppetje.hyves.nl/![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat is waar maar je hebt van die mensen die er echt te lang achter zittenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:33 schreef Gromit het volgende:
[..]
Wellicht zijn er Hyvers voor wie hetzelfde geldt?
Just a tought...
Oh verkeerd verstaan, bedanktquote:
Dat dus. Ik zie bij sommigen gewoon complete rekeningnummers/telefoonnummers en adressen verschijnenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. Lekker meelezen wat andere mensen allemaal voor rare dingen over Hyves bespreken
Ga jij dan ook van die kansloze dingen sms'en?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zie bij sommigen gewoon complete rekeningnummers/telefoonnummers en adressen verschijnen
Neequote:Op woensdag 2 september 2009 22:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ga jij dan ook van die kansloze dingen sms'en?
"Heey lekkerding :$ ik heb je nummer gefixt, vind je wel leuk namelijk :$"
Dit zijn dan ook weer de twee uitersten hoor.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:23 schreef Grimmjoww het volgende:
Zit net tv te kijken en zo een vrouw zegt dat als je niet aan Hyves doet je sociaal gehandicapt bent...WTF?
Ik vind juist dat als je elke dag de hele dag op Hyves zit te wachten op een bericht je erg doelloos bezig bent![]()
![]()
Maar je moet wel mensen tikken hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:57 schreef Hondenfluitje het volgende:
Ik vind het dus geen meerwaarde hebben, alhoewel het misschien wel leuk is om oude bekenden op te zoeken.
Misschien dat ik nog wel eens een hyves-account ga aanmaken, maar ik zal er niet urenlang per dag opzitten en iedere dag m'n account weer bijhouden en polls en weet ik het allemaal plaatsen.
Jezus, naar wat voor programma keek jij nou weer?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:28 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Maar wat die vrouw gezegd had was gewoon dom en zie net dat ze ook stemmen in dat programma en 92% het eens is met de stelling 'Ik Hyve dus ik leef'
quote:
LID WORDEquote:Op woensdag 2 september 2009 22:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
http://sarcasmepoppetje.hyves.nl/![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent kansloosquote:
Oke, even hè. Als we nu het woord krabbelen in posten veranderen en het woord Hyves in FOK!... Praat je dan nogsteeds zo?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, je bent sociaal gehandicapt als je niet over internet achterlijke plaatjes naar elkaar gaat sturen of elke dag gaat krabbelen. Ik spreek liever mensen in het echt, ook al is dat dan voor sociaal gehandicapten.
En voor de rest gebruik ik facebook, dat is toch wel een beetje de wereldwijde profielensite. Op Hyves vind je alleen maar Nederlanders.
hun zijn kansloosquote:
sorry opgevoed door een vader die veelste haags spreektquote:
Dan nog, wat voor nut heeft het om een topic waar bijna een maand niet in is gepost omhoog te kicken met een post waar absoluut níéts zinvols in staat.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:15 schreef garriej het volgende:
[..]
sorry opgevoed door een vader die veelste haags spreekt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |