quote:Op woensdag 2 september 2009 22:16 schreef Edwinuss het volgende:
Ze zijn net zo langzaam als je torrents, je kan ze dan ongetwijfeld wel vangen.
Verkapte torrentbashquote:Op woensdag 2 september 2009 22:16 schreef Edwinuss het volgende:
Ze zijn net zo langzaam als je torrents, je kan ze dan ongetwijfeld wel vangen.
Er zitten er nu 4 op een lege bierfles zich vol te drinken. Lijkt me niet dat ze doodgaan van alcohol.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rotsje&Koekje
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:22 schreef Feejx het volgende:
Kommetje azijn met groene zeepEen serieuze user in KLB?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit je niet verkeerd hier?
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:22 schreef Feejx het volgende:
Kommetje azijn met groene zeepDoen we dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:28 schreef Q.E.D. het volgende:
update: ze zuipen nu groene zeep met bier (azijn is op).
Ze verdrinken in de wijn oen!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Er zitten er nu 4 op een lege bierfles zich vol te drinken. Lijkt me niet dat ze doodgaan van alcohol.
Wijn in een bierfles?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |