quote:Op woensdag 2 september 2009 21:57 schreef Biogarde het volgende:
Kap toch eens met die publieke torrents man
Staat niet op Rapidshare.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:00 schreef Q.E.D. het volgende:
Een demos album van The Smashing Pumpkins (rare tracks), 5 cd's. Ook met unieke radio-opnames.
Het heet Mashed Potatoes.
quote:Details for Smashing Pumpkins Machina promotional disk with five extra t
Peers: 2 seeders, 0 leechers, 2 total
Dat was een verkeerde, maar ik heb wel een juiste torrent gevonden (op private tracker) met 1 seederquote:
Een 5-CD in 300 MB lijkt me overigens ook maar brakke kwaliteit, maar dat terzijde.quote:
60MB per CD, erg goed te doen. Behalve als je alleen FLAC luistert natuurlijkquote:Op woensdag 2 september 2009 22:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Een 5-CD in 300 MB lijkt me overigens ook maar brakke kwaliteit, maar dat terzijde.
Dus jij support BREIN ook in hun strijd tegen ThePirateBay? Omdat ThePirateBay in principe precies hetzelfde doet als ik hier nu deedquote:Op woensdag 2 september 2009 22:13 schreef Biogarde het volgende:
Geen links naar albums. En ja, je mag nog steeds muziek downloaden, maar als je je met links gaat strooien doe je aan sharen. En ha, daar wil FOK! niet aan meewerken.
Nee, ik leef de regels na die Danny (je weet wel, de eigenaar van FOK!) hier hanteert.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus jij support BREIN ook in hun strijd tegen ThePirateBay? Omdat ThePirateBay in principe precies hetzelfde doet als ik hier nu deed
Ik luister graag FLAC ja, maar ook gewoon MP3. En 4 MB per nummer (gemiddeld) tja, het kan ermee door.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
60MB per CD, erg goed te doen. Behalve als je alleen FLAC luistert natuurlijk
Uitgepakt is het 600 MB geloof ik. Het is RAR media compression waarschijnlijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Een 5-CD in 300 MB lijkt me overigens ook maar brakke kwaliteit, maar dat terzijde.
Als we links PM-en mag het dan wel?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, ik leef de regels na die Danny (je weet wel, de eigenaar van FOK!) hier hanteert.
Zoveel verschil?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:19 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Uitgepakt is het 600 MB geloof ik. Het is RAR media compression waarschijnlijk.
MP3 is toch al compressie. Ik weet niet wat je daar nog (veel) meer aan wilt compressen zonder kwaliteit permanent te verminderen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:19 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Uitgepakt is het 600 MB geloof ik. Het is RAR media compression waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:56 schreef Edwinuss het volgende:
Nieuwsgroepen of Rapidshare.
Torrents
Nee, is al gebeurd.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:40 schreef SuperFucker het volgende:
Klagen op een openbaar forum dat een illegale activiteit is mislukt. LOL
What's next?
Inbreker klaagt op FOK! over mensen die eerder thuiskwamen dan hij dacht?
Muziek downloaden is niet illegaalquote:Op woensdag 2 september 2009 23:40 schreef SuperFucker het volgende:
Klagen op een openbaar forum dat een illegale activiteit is mislukt.
What's next?
Meestal is dat aan het begin als er geen seeders zijn.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:29 schreef Lil.Gangsta het volgende:
1 : WTF die mensen die altijd zeggen ''Stuck at 98%!! plz seed!! bestaan dus echt en zijn dus geen bots?!!![]()
En 2 : Wat is er mis met torrents?.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:37 schreef Adames het volgende:
[..]
MP3 is toch al compressie. Ik weet niet wat je daar nog (veel) meer aan wilt compressen zonder kwaliteit permanent te verminderen.
stakkerquote:Op woensdag 2 september 2009 23:40 schreef SuperFucker het volgende:
Klagen op een openbaar forum dat een illegale activiteit is mislukt.
What's next?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |