Ik 2quote:
Aaah, die heeft Hondjes dus.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat moet je aan de fotograaf vragen.
Watquote:Op woensdag 2 september 2009 22:19 schreef Noek het volgende:
Die he´k ziene.
Toen vond ik Pietje nog liever, dat kleine pukje Pietje.
Dat zou je niet zeggen!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Die he´k ziene.
Achteraf vond ik het wel jammer dat ik niet langs was geweest bij TBO I, maar om nou in mijn eentje langs te gaan, ik weet niet hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Als TBO2 van de grond komt , wordt het véél toegankelijker voor bezoekers! En zijn die van harte welkom.
Dit omdat de regie-ruimte nu afgeschermd is. Bij TBO1 was dat nog niet zo, en zelfs een licht geanimeerd gesprek aan de bar kon al hinderlijk zijn. Ook was de redactie nauwelijks afgeschermd van lawaai en binnenlopende bezoekers.
Met de verbouwing die heeft plaatsgevonden, kan de regie en de redactie rustig doorwerken terwijll er bezoek is.
Och beeb, je mag er wel 100 van me.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat!
* eist een foto van Noek in pmbox
En zulks.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat!
Hey!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Die he´k ziene.
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
Dat zou je niet zeggen!
Ik kan het ook niet helpen dat ik die foto als wallpaper heb ingesteld
Ze dwong me!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Och, zo klein ende schattig vond ik hem.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen!
Ik kan het ook niet helpen dat ik die foto als wallpaper heb ingesteld
De evaluatiestukken die op de keukentafel lagen?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey!Die zat niet bij de evaluatiestukken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |