Ik heb ook een smoes..quote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
Zaterdag helaas een zeer belangrijke bruiloft in Zuid-Frankrijk.
Dus ik kom niet.
Nee, kan ik me niet herinneren maar dat heb ik met meerdere dingen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep!
We hebben trouwens over het algemeen niet slecht over andere fokkers gesproken.
Het was er echt leuk hoor, zelfs in je 1tje zou dat goed kunnen , heel hartelijke ontvangst, wie die "mevrouw"quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Achteraf vond ik het wel jammer dat ik niet langs was geweest bij TBO I, maar om nou in mijn eentje langs te gaan, ik weet niet hoor
juist, en daarom hadden we een geheime meeting, zonder pics...quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef Gert het volgende:
Nah, een foto laten zien aan iemand die op bezoek is, is niet zo erg toch.
Vervelender wordt het, als je het naar anderen mailt. Want dan ben je de controle kwijt, en staat het vroeg of laat ineens op FOK!. Voorzien van een kudde artificiėle puisten, of een Hitlersnor of zo.![]()
Doe 's mailen ik voel een photoshop aankomenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb van jou ook nog wel vage foto's hoor!
Coos zei dat ik bij jou moest zijn voor de foto'squote:Op woensdag 2 september 2009 22:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
juist, en daarom hadden we een geheime meeting, zonder pics...![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het was er echt leuk hoor, zelfs in je 1tje zou dat goed kunnen , heel hartelijke ontvangst, wie die "mevrouw"was weet ik ff niet meer. Maar Bart nam alle tijd en iedereen zei je gedag of had wel ff een praatje met je. Dus als je de kans krijgt....doen!!!!
Jij was natuurlijk ook geweest en kwam toen heel enthousiast terug, dat weet ik nog.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het was er echt leuk hoor, zelfs in je 1tje zou dat goed kunnen , heel hartelijke ontvangst, wie die "mevrouw"was weet ik ff niet meer. Maar Bart nam alle tijd en iedereen zei je gedag of had wel ff een praatje met je. Dus als je de kans krijgt....doen!!!!
Ik dacht serieus dat het anders gingquote:Op woensdag 2 september 2009 22:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, kan ik me niet herinneren maar dat heb ik met meerdere dingen.![]()
Maar ik weet toch echt zeker dat Piet toevallig voorbij kwam gevlogen. We waren op zoek naar iemand. Kweenie meer wie.
Die Coos tochquote:Op woensdag 2 september 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Coos zei dat ik bij jou moest zijn voor de foto's
Ik zei dat je bij de fotograaf moest zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Coos zei dat ik bij jou moest zijn voor de foto's
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doe 's mailen ik voel een photoshop aankomen
Kom je BBQen Buuf"?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef Gert het volgende:
Nah, een foto laten zien aan iemand die op bezoek is, is niet zo erg toch.
Vervelender wordt het, als je het naar anderen mailt. Want dan ben je de controle kwijt, en staat het vroeg of laat ineens op FOK!. Voorzien van een kudde artificiėle puisten, of een Hitlersnor of zo.![]()
oh ja, tuurlijk, hyves he....quote:
Dus als je de kans krijgt en je durft niet....spreken we gewoon af en gaan samen naar binnenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij was natuurlijk ook geweest en kwam toen heel enthousiast terug, dat weet ik nog.
Oh echt?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat het anders ging
Maar euh, we zochten iemand dus? Dan moet het iemand op die meet geweest zijn.Echt geen idee!
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deisyy en Hondjes....zijn jullie een kliekje?!
Was Hondjes niet de fotograag dan? wie was er dan nog meer bij die meet?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zei dat je bij de fotograaf moest zijn.
Da's wat anders!
Oh, er waren nog meer mensen bij.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef Noek het volgende:
Oh echt?
Misschien moeten we een reconstructie doen maar er zijn getuigen. Gert??
Neerlands hoop, kom eens eventjes zeggen hoe het is gegaan.
*pompiedom
Dat is allemaal geheim!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was Hondjes niet de fotograag dan? wie was er dan nog meer bij die meet?
vrienden van fokvriend...quote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was Hondjes niet de fotograag dan? wie was er dan nog meer bij die meet?
Nee joh, ik pompiedom niet voor niks. Gert hing ergens in de tuin Gert te wezen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, er waren nog meer mensen bij.
* nog ff wakker blijft
Die eerste hapjes, dat is zo grappig, wat is ze dan alweer groot he.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef hondjes het volgende:
[..]
oh ja, tuurlijk, hyves he....
zat net youtuubjes te kijken,,kleindochter met banaan, appel en peer, de eerste hapjes..
Ik eenYTquote:Op woensdag 2 september 2009 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doe 's mailen ik voel een photoshop aankomen
Een 2-persoonskliekquote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deisyy en Hondjes....zijn jullie een kliekje?!
O, vandaar die kale plekken in het gras van Lies.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Gert hing ergens in de tuin Gert te wezen.
Ik heb dus niet mijn laptop op een beamer aangesloten?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh, ik pompiedom niet voor niks. Gert hing ergens in de tuin Gert te wezen.
Dawast.
Leuk, die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dus als je de kans krijgt en je durft niet....spreken we gewoon af en gaan samen naar binnen![]()
Heb idd Dementor, Juud, Bart, Bram, Het regie opperhoofd(geloof ik) en Huub ontmoet.. O en ook Leandra want we waren samen uitgenodigd vanwege onze Bunkercubic....
Jammer dat alles zo vlug gaat, had de mensen best nog wel ff beter willen leren kennen..
Bioquote:Op woensdag 2 september 2009 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb dus niet mijn laptop op een beamer aangesloten?
Nah Gert had Pietje al wel eens gezien natuurlijk
(Ik zit echt te peinzen wie we dįn zochten!)
Gert was heel respectvol tegenover mijn gras.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:49 schreef Coos het volgende:
[..]
O, vandaar die kale plekken in het gras van Lies.
Lies, Gert heeft op je gras staan piesen.
Doe maar, als je echt wil en de kans krijgt en je vind het eng....geef maat een gil, komt helemaal goed.quote:
Ohwja!!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die was er niet, dus onmogelijk.
Ik kan me dat echt hélemaal niet meer herinneren!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh echt?
Misschien moeten we een reconstructie doen maar er zijn getuigen. Gert??
Neerlands hoop, kom eens eventjes zeggen hoe het is gegaan.
*pompiedom
Nou ja, soms ben ik gewoon een beetje verlegenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Doe maar, als je echt wil en de kans krijgt en je vind het eng....geef maat een gil, komt helemaal goed.
Ik zeg ook maar watquote:Op woensdag 2 september 2009 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die was er niet, dus onmogelijk.
FOEI, tuinstoelen!!!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert was heel respectvol tegenover mijn gras.![]()
De tuinstoelen niet.
Verrassing!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan me dat echt hélemaal niet meer herinneren!![]()
Wie zochten we dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
Bezoek herinnert zich nog wel dat we foto's hebben gekeken
Moet ik dat geloven?....ben jij echt zo verlegen? Maakt niks uit, als je de kans krijgt, hou het gewoon in de gatenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, soms ben ik gewoon een beetje verlegen
Ja echt! Ze lopen gewoon zo mijn huis in nu ik een tuin heb, ze zitten overal!!quote:
Kut, heb ik die gemist zeker.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zocht je niet de obama-look-a-like?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje wie waren daar die Noek zou willen zien?
Geen idee, niemand van 'hier' was daarquote:Op woensdag 2 september 2009 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje wie waren daar die Noek zou willen zien?
CarOquote:
Ja! Met oren. Kunnen ze beter mee horen. Oeh, ieh, eng.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja echt! Ze lopen gewoon zo mijn huis in nu ik een tuin heb, ze zitten overal!!
En hij was groot he Noek? En breed enzo!
CarO!quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Soms he vraag ik me af of jullie dit met opzet doen![]()
Jullie doen zo hard je best anderen buiten te sluiten, er is geen doorkomen aan
Ben niet zo glijerig ...quote:
Ehm nou nee en sorry als het zo overkomt.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Ohw sorry!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Zo gaat dat hier nu eenmaal doe je niks aan, sommigen communiceren met elkaar en anderen worden idd buitengesloten, tja...quote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Ja, het is net een grote verjaardag waarop je niet tegen iedereen tegelijk kan praten. Lullig misschien maar zo werkt het dan.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier nu eenmaal doe je niks aan, sommigen communiceren met elkaar en anderen worden idd buitengesloten, tja...
Nah.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier nu eenmaal doe je niks aan, sommigen communiceren met elkaar en anderen worden idd buitengesloten, tja...
Ik denk niet dat het expres gebeurd, maar ik kom er ook niet meer door inderdaad. Dus lurk ik gewoon wat meer. SC-kliekjes komen en gaan. Komt wel weer een periode dat ik ook weer wat te melden heb.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ga bij Liesje BBQ-en met Buuv en Noek en Gert en Coos en Pietje en Cc en Remlof en Hondjes en vul maar aanquote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Moet je toch maar in Den Haag gaan wonenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Het zal ook wel geen opzet zijn, maar het is wel heel ongezellig. Het zal wel net zoiets zijn dat als op een verjaardag iedereen met zijn rug naar je gaat zitten en staan.
Ik heb er de kracht even niet meer voor
Nah Deis, sorry!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Het zal ook wel geen opzet zijn, maar het is wel heel ongezellig. Het zal wel net zoiets zijn dat als op een verjaardag iedereen met zijn rug naar je gaat zitten en staan.
Ik heb er de kracht even niet meer voor
Ik maak me er dan ook niet meer druk om, weet zo'n btje hoe het werkt, of je gaat op in de menigte, of men vind je niet interessant genoeg om te reagreren omdat je niet van de "oude" garde bent..kan me daar zelfs ook iets bij voorstellen...quote:Op woensdag 2 september 2009 23:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, het is net een grote verjaardag waarop je niet tegen iedereen tegelijk kan praten. Lullig misschien maar zo werkt het dan.
Zo wanhopig ben ik nou weer nietquote:Op woensdag 2 september 2009 23:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet je toch maar in Den Haag gaan wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |