abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72381197
ik liep gister avond om een uur of 9 over straat met wat vrienden,hun gingen chillen en even drinken Enzo 'kopen'.ik ging eerst naar huis om mij fiets en sigaretten te halen.dus ik loop zo,kom der in een keer zo een gast naast me lopen,ik dacht echt what the fuck.zegt hij : ja ik ken jou. ik jou niet : zeg ik zo.'ooh kan wel 'zegt die weirdo,ik zo doorlopen.'vraagt hij wat ga je doen,misschien kan ik mee'? ik dacht echt omg!!!'ik zei dat ik naar huis ging.zegt hij 'wil je verkering met me?'ik zo van ik ken je niet eens!gaat die met zen hand over men gezicht heen zegt die flikker 'we kunnen elkaar wel leren kennen'?ik zei dat ie weg moest gaan,maar hij ging niet!,dus ik liep naar huis.pakte me fiets en ging naar centrum.ben ik rustig aan het fietsen,komt die gozer uit het niets , naast me fietsen zeg hij van ja miss als we geen relatie hebben kunnen we beter vrienden blijven,mag ik je nummer? ik zei : wij zijn nooit vrienden geweest,je krijgt me nummer niet.Het werd al donkerder dus ging ik harder fietsen,op een kruising slaat hij rechtsaf en ik ga links ;zegt hij,ik zie jou nog wel een keertje tegen,met zo'n knipoog.
ik was eigenlijk best wel bang heb gevraagd of een vriend me thuis wilde brengen
want het lijkt me wel zo'n gozer die je de hele avond achtervolgd!
het was gewoon zo raar,ik heb nog nooit zo iets meegemaakt.
pi_72381225
Ben je geestelijk gehandicapt?
pi_72381226
Ik lees het niet, maar ik wil je wel even vertellen dat je op moet houden met topics openen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_72381235

pi_72381257
te lang, niet gelezen
  Moderator woensdag 2 september 2009 @ 21:43:50 #6
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_72381262
Zeg, heb jij last van topicdiarree of zo?
F.K.A. SuperwormJim
pi_72381272
TS is homo.
pi_72381281
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:43 schreef Siniti het volgende:
te lang, niet gelezen
  † In Memoriam † woensdag 2 september 2009 @ 21:44:21 #9
264940 8108139dpths
pi_72381291
Knietje geven...
pi_72381295
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:43 schreef Quir het volgende:
Ik lees het niet, maar ik wil je wel even vertellen dat je op moet houden met topics openen.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_72381315
quote:
aar wat betreft honger in landen met honger vind ik dus dat je ook kunt zeggen ja kan je op je zwarte scharreedt gaan zitten janken enzo maar je kundt ook de boek lezen van die ene man die zegt ik ben okee jij bent okee en denken wat heb ik dan wel want dan kom je wel dus in een opgewaardeerde spier aal teregt dat je dus zegt als aarsfrikaan ja ik heb vliegen om mijn bek heen en tepeltieten als friedtzakken en er is geen tiefkudt te beleedfen hier maar ik heb wel honger dus je moet een verheven taart niet in zijn bek schijten want je kunt ook zeggen wij hebben geen drie roelvink wat ook fijn is wie ookverigens een gabber van mij is al heel lang nog voordat hij slecht werdt

dus dan heb ik het over de tijd van de binnenbantammerstraat dat je nog echt nog met hem kon lachen met drie roelvink ja dan deed je de gekste dingen zoals een kradt bier bij een bejaarde door haar raam naar binnen gooien en dan met hoofdt door gat vragen of teejo tuis was nou ja dat soort dingen en ook een echt neukerdtje roelvink wandt iedereen wisdt in die tijd dat andere haazes hem zeker zes keer per week in zijn roelvinkenreedt neukdte maar daar hoorde je niemand toen over dat vond je gehwoon dat was ghoed voor je kasiere en wat ik ook nog weet is dat we in steedselijk musejum met roelvink toen op een bakfiets door een doek zijn gereden ik dagt van frank bacon wie ik later wel ben gaan waarderen wegens de verbeelding van zijn innerlijke onmacht
Daar deed je verhaal me aan denken
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_72381328
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:44 schreef onearmedman het volgende:
TS is homo.
ik ben een meisje
  Redactie Sport woensdag 2 september 2009 @ 21:45:00 #13
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_72381329
Wat typ jij KUT.

Zo, dat moest even
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 2 september 2009 @ 21:45:25 #14
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_72381344
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ben je geestelijk gehandicapt?
Volgens mij heeft Ts deze vraag beantwoord met dit topic.
Minstens 5e generatie inteeltproduct.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_72381352
*mompelt iets over alinea's en hoofdletters
You can trust me, trust nobody...
pi_72381387
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:45 schreef ixlovexthis het volgende:

[..]

ik ben een meisje
TS is een lesbie.
  woensdag 2 september 2009 @ 21:47:23 #17
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72381415
Onleesbaar dagboekverhaal.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')