ik liep gister avond om een uur of 9 over straat met wat vrienden,hun gingen chillen en even drinken Enzo 'kopen'.ik ging eerst naar huis om mij fiets en sigaretten te halen.dus ik loop zo,kom der in een keer zo een gast naast me lopen,ik dacht echt what the fuck.zegt hij : ja ik ken jou. ik jou niet : zeg ik zo.'ooh kan wel 'zegt die weirdo,ik zo doorlopen.'vraagt hij wat ga je doen,misschien kan ik mee'? ik dacht echt omg!!!'ik zei dat ik naar huis ging.zegt hij 'wil je verkering met me?'ik zo van ik ken je niet eens!gaat die met zen hand over men gezicht heen zegt die flikker 'we kunnen elkaar wel leren kennen'?ik zei dat ie weg moest gaan,maar hij ging niet!,dus ik liep naar huis.pakte me fiets en ging naar centrum.ben ik rustig aan het fietsen,komt die gozer uit het niets , naast me fietsen zeg hij van ja miss als we geen relatie hebben kunnen we beter vrienden blijven,mag ik je nummer? ik zei : wij zijn nooit vrienden geweest,je krijgt me nummer niet.Het werd al donkerder dus ging ik harder fietsen,op een kruising slaat hij rechtsaf en ik ga links ;zegt hij,ik zie jou nog wel een keertje tegen,met zo'n knipoog.
ik was eigenlijk best wel bang heb gevraagd of een vriend me thuis wilde brengen
want het lijkt me wel zo'n gozer die je de hele avond achtervolgd!
het was gewoon zo raar,ik heb nog nooit zo iets meegemaakt.