quote:Op donderdag 3 september 2009 10:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ga je toch niet tegenkomen in Leiden toch? Ik ben daar nu namelijk ook naar onderweg.
Dank je.quote:
Nja, weer 0,2 erbij. Als ze zo'n stijging in de volgende periode weer krijgen, gaat het wel beter met het publiek dat 3fm luistertquote:
In gedachten dan maarquote:
Oppassen en ook nog moeten ophalen , wat een ontzettende service.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
denk ut nie. we gaan naar een woonwijkje dat monster ophalen en vertrekken meteen weer
quote:
Niet tof, want paardenkoers vanmiddag.quote:
* borisz wenst Hans een aantal wolken uit NH toequote:Op donderdag 3 september 2009 10:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Valt in het altijd prachtige Noorden nog reuze mee! zit hier in m'n korte broek @ zon
Dat lul je ook want hier plenst het en in de stad net ook smste mijn vriendinquote:Op donderdag 3 september 2009 10:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Valt in het altijd prachtige Noorden nog reuze mee! zit hier in m'n korte broek @ zon
Nou bedankt he!quote:Op donderdag 3 september 2009 11:01 schreef borisz het volgende:
[..]
* borisz wenst Hans een aantal wolken uit NH toe
Centrum zeker? daar zit ik nu wat verder van vandaanquote:Op donderdag 3 september 2009 11:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat lul je ook want hier plenst het en in de stad net ook smste mijn vriendin
Idd. En hoort dat ding ook niet in het midden te staanquote:Op donderdag 3 september 2009 11:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
die nieuwe menubalk bovenin http://www.3fm.nl/ is super irritant , zeker als je met meerdere tabbladen in de webbrowser werkt
Klinkt allemaal lekker en okay, maar ik heb er niets mee. Lijkt allemaal vooral ergens anders op.quote:
Dat laatste heb ik ook, maar zou zo 123 niet weten waar het op lijkt. Zal wel door de pakkende sound komen, ofzoquote:Op donderdag 3 september 2009 11:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Klinkt allemaal lekker en okay, maar ik heb er niets mee. Lijkt allemaal vooral ergens anders op.
Was ook meteen de enige goeie van hen. De rest wat ik tot nu toe heb gehoord is niksquote:Op donderdag 3 september 2009 11:43 schreef -Hans- het volgende:
Sex on fire. Leuk om weer eens te horen
.
Muziekje is leuk, accordeonnetje is leuk, zang is mooi. Alleen een domme aap er tussen door met zijn geblaatquote:
Super...quote:Op donderdag 3 september 2009 11:52 schreef Sersjee het volgende:Got to get you into my life
![]()
Da's een leuke verrassing!
Chicago? Je bedoelt Earth, Wind & Fire?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Super...
Al vind ik de versie van Chicago misschien wel net zo leuk.
Nee, ik bedoel Chicago. Ken je die niet?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Chicago? Je bedoelt Earth, Wind & Fire?
Eensquote:Op donderdag 3 september 2009 11:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Was ook meteen de enige goeie van hen. De rest wat ik tot nu toe heb gehoord is niks![]()
Ook mee eensquote:Muziekje is leuk, accordeonnetje is leuk, zang is mooi. Alleen een domme aap er tussen door met zijn geblaat
Beatles
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Eens even kijken of het druk is bij de McDonalds..
Nee. Over Chicago gesproken, ik vind deze helemaal geweldig:quote:Op donderdag 3 september 2009 11:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Chicago. Ken je die niet?
Hey Veenstra!quote:
Siebelink? Mag die dweil weer op de radio?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:13 schreef Sersjee het volgende:
Ojeetje, morgen Siebelink & Stenders zonder Stenders? Da's niet tof.
Hulp nodig?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:14 schreef Brennel het volgende:
Het is zo erg dat ik m'n rug niet eens fatsoenlijk af kon drogen![]()
KX.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Siebelink? Mag die dweil weer op de radio?
ga dan maar niet naar buiten, ik ben daar namelijk net doornat geregend, wat een hoosbuiquote:Op donderdag 3 september 2009 12:14 schreef Brennel het volgende:
Het is zo erg dat ik m'n rug niet eens fatsoenlijk af kon drogen![]()
'Middag Michiel
Oe, da's wel een mooie!quote:Op donderdag 3 september 2009 12:23 schreef Againzender het volgende:
Wat zal de herfstplaat zijn van Michiel?
Badly drawn boy - Nothing's gonna change your mind?
Veenstraquote:Op donderdag 3 september 2009 12:07 schreef MichielV het volgende:
'Middag!
ik had al zo'n vermoeden dat het deze plaat zou worden. Ooit eens tijdens een druilerige MetMichiel om 21:50 deze plaat aangevraagd bij Maricha, werd direct gedraaid door Michielquote:
Wat een drama inderdaad. De grootste schreeuw komt straks nogquote:Op donderdag 3 september 2009 12:36 schreef Againzender het volgende:
Dat gegil van Anouk, krijg er pijn in mijn tanden van
* ril *
Bagger is hetquote:Op donderdag 3 september 2009 12:36 schreef Againzender het volgende:
Dat gegil van Anouk, krijg er pijn in mijn tanden van
* ril *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |