Helemaal goed inderdaadquote:Op woensdag 2 september 2009 22:08 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
over achtbaan feelings all over the place gesproken! wat een track!!![]()
![]()
bij Logitech.com doel ik dus op, daar kost 'ie 119 euro.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
duur en 53 euro in een zin
Liefquote:Op woensdag 2 september 2009 22:28 schreef muisje-eliza het volgende:
Brenda!!!!! beterschapjes van mij![]()
![]()
quote:
Ga je nou weer in je toetsenbord kruimelenquote:
Yepquote:
Ah, okayquote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef borisz het volgende:
Lol de 10jaar fok!meet is gecanceld.. Camping is failliet gegaan. Kortom zaterdag mag iedereen naar de Stairway toe de plaats voor de meeste fok! meets
.
Nee dat doe ik voorlopig ff niet meerquote:Op woensdag 2 september 2009 22:44 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ga je nou weer in je toetsenbord kruimelen![]()
[..]
Yep
Heel mooiquote:Op woensdag 2 september 2009 23:13 schreef Timo20 het volgende:
Daar gaat m`n volume weer
Dat intro![]()
![]()
Wie heeft "Control" van Anton Corbijn ook gezien?
Dank je!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:28 schreef muisje-eliza het volgende:
Brenda!!!!! beterschapjes van mij![]()
![]()
Zeker doen. Geweldige film, na het zien ervan raakte ik nog meer geinteresseerd in Joy Divisionquote:Op woensdag 2 september 2009 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel mooi. Heb ik trouwens niet gezien
.
ben benieuwdquote:The Crooked Times will include very important news tomorrow. Deserve the Future by signing up at http://vultur.es and telling a friend.
Ik kom er vanavond iig al langs, en misschien ook wel binnen in de Stairway.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef borisz het volgende:
Lol de 10jaar fok!meet is gecanceld.. Camping is failliet gegaan. Kortom zaterdag mag iedereen naar de Stairway toe de plaats voor de meeste fok! meets
.
Zal ik doenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeker doen. Geweldige film, na het zien ervan raakte ik nog meer geinteresseerd in Joy Division
Zo, dat is nog eens goed nieuws deze ochtend!quote:Op donderdag 3 september 2009 08:41 schreef Sirolf het volgende:
In de nieuwe luistercijfers is 3FM bijna Sky voorbij. Sterker nog, ze staan gelijk met beiden 9,1%!
Al 5 bakken koffie achter de kiezen om half negen?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:29 schreef -Hans- het volgende:
5e bak koffie maar nog steeds niet helemaal wakker. Gaat lekker..
Cosquote:Op donderdag 3 september 2009 09:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al 5 bakken koffie achter de kiezen om half negen?
.
Jammer dat er geen luistercijfers zijn per tijdsegment.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:41 schreef Sirolf het volgende:
In de nieuwe luistercijfers is 3FM bijna Sky voorbij. Sterker nog, ze staan gelijk met beiden 9,1%!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |