Maar daar ben ik te lui voor en daar heb ik geen tijd voorquote:Op woensdag 2 september 2009 20:36 schreef _Administr8or_ het volgende:
tip: Bekijk eerst wat je gedownload hebt voordat je gaat branden
Niks mis mee mits ondertiteld. Anders kan je het verhaal zo moeilijk volgen he.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:38 schreef 3keernix het volgende:
Had net zo goed pron op kunnen staan
Geen idee, ik ben te lui om dat topic te bekijken.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:40 schreef Rijpie het volgende:
Slechte omschrijving bij film op nieuwsgroepen
je hebt dezelfde film gedownload?
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
20 klapjes voor jou, mijn rechterhand is hier erg blij mee
Graag geen vragen over films, dit is illegaal willen we hier niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:43 schreef Genius-F het volgende:
Is dit cam of retail?
download dan een xvid. heb je nog sneller binnen en kan je zo checken of het de goeie is.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar daar ben ik te lui voor en daar heb ik geen tijd voorAls ik een film wil, dan wil ik hem nu! nu! nu! en dan ga ik hem niet eerst bekijken met allerlei vage programma's.
Mijn enige doel is op dat moment om die film zo snel mogelijk in mijn DVD speler te krijgen zodat ik onderuit kan gaan zakken op de bank (let wel, bank, geen couch) met drank en chips binnen handbereik als de luie zak die ik ben.
Proberen te patsen met een apparaat dat eind jaren 90 al outdated was?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:53 schreef Caesu het volgende:
of heb een dvd-speler die geeneens xvid afspeelt?
Ja behalve die van just-for-fun en teq fearles undergroundquote:Op woensdag 2 september 2009 20:50 schreef ChickenMan het volgende:
Je weet dat je bij dvd's audio en ondertiteling kan veranderen he.
verder lees eerst even de onderste regel in de OPquote:Op woensdag 2 september 2009 20:53 schreef Caesu het volgende:
verder lees eerst even de berichten op FTD.
beetje onzinnige klacht dus.
Met koala welquote:Op woensdag 2 september 2009 20:54 schreef __Saviour__ het volgende:
je moet er natuurlijk wel op letten dat je bij de nzb zoekmachine wel de goede release pakt
ftd informeert alleen, er is geen directe nzb download link
ik lees alleen de titels in KLB.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
verder lees eerst even de onderste regel in de OP
beetje onzinnige reply dus.
Zo'n uitbreiding heb ik ook op FTD geinstalleerd, erg handig. Maar dat is geen directe NZB link natuurlijk. Het linkt door naar een zoekmachine die zoekt gebaseerd op de opgegeven bestandsnaam. Maar als die te algemeen is, krijg je onduidelijke resultaten.quote:
Let op dat FTD niet meer als posters is dus als spotters, dus de spotters hebben de films niet dus kunnen daardoor de mist in gaanquote:Op woensdag 2 september 2009 20:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
<te veel tekst>
Klacht: posters op FTD die onjuiste informatie opgeven![]()
<nog meer tekst>
Dan moeten de spotters ook maar eens goed uit hun ogen kijken voor ze iets posten. En van figuren als just for fun en teq fearles underground weet je dat ze de boel vernacheld hebben met hun eigen stink-ondertitels, dus dat mogen ze er dan ook wel even bij zeggen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:22 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Let op dat FTD niet meer als posters is dus als spotters, dus de spotters hebben de films niet dus kunnen daardoor de mist in gaan
xvid.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:53 schreef Caesu het volgende:
[..]
download dan een xvid. heb je nog sneller binnen en kan je zo checken of het de goeie is.
zit ook vaak een sample bij.
Ja maar dat moet je niet tegen ze zeggen want anders gaan ze naar FTN!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan moeten de spotters ook maar eens goed uit hun ogen kijken voor ze iets posten. En van figuren als just for fun en teq fearles underground weet je dat ze de boel vernacheld hebben met hun eigen stink-ondertitels, dus dat mogen ze er dan ook wel even bij zeggen.
wat is er mis met XviD?quote:
Mensen die genoegen nemen met Xvidquote:Op woensdag 2 september 2009 20:53 schreef Caesu het volgende:
[..]
download dan een xvid. heb je nog sneller binnen en kan je zo checken of het de goeie is.
zit ook vaak een sample bij.
Probeer eens een 700 MB rip van een willekeurige film te kijken op een Full-HD scherm. De tranen springen spontaan in mn ogenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:47 schreef Caesu het volgende:
[..]
wat is er mis met XviD?
alle films en series worden ook in dat formaat ge-upload.
kwaliteit is prima en je hebt het zo gedownload.
dvd is misschien ietsje beter maar wel meteen 8x zoveel bytes.
alleen hd-bluray is duidelijk beter.
huiliequote:Op donderdag 3 september 2009 16:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Probeer eens een 700 MB rip van een willekeurige film te kijken op een Full-HD scherm. De tranen springen spontaan in mn ogen.
Ja man, prima te doen.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:06 schreef Caesu het volgende:
[..]
huilie![]()
een 2CD rip is prima te doen.
gewoon naar de film kijken en niet pixels gaan zitten tellen.
Waarom genoegen nemen met een 2 cd rip als ik ook FullHD materiaal kan bekijken via mn mediacenterquote:Op donderdag 3 september 2009 18:06 schreef Caesu het volgende:
[..]
huilie![]()
een 2CD rip is prima te doen.
gewoon naar de film kijken en niet pixels gaan zitten tellen.
Eens, maar nu gaan er mensen janken dat jij gewoon niet zo'n goede tv hebt.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:34 schreef __Saviour__ het volgende:
HD is echt zwaar overgewaardeerd.
Op een crt beeldbuis van 55 centimeter wel ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:34 schreef __Saviour__ het volgende:
HD is echt zwaar overgewaardeerd.
Wat is telesync ?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:43 schreef Genius-F het volgende:
Is dit cam of retail?
FTD #: 1060888quote:Eindelijk is smoke weer inda house en daar ben ik blij mee maatje!!
Lang geleden en als 't aan mij ligt komen Stephan en ik snel 's langs.
Had je een fijne vakantie? Wil je me nog ff bellen dit weekend?
In ieder geval top dat je d'r weer bijbent en ik ga je setje zeker nog genieten vandaag maar héel druk dus moet nog ff tijd maken ergens, Nandi komt bijv. vandaag terug from da deep jungle out of Brazillia ja! En nog een verjaardag, moet bij m'n pa langs en ergens nog wat afgooien, denk dat ik vanavond er lekker op ga relaxen !
Haha en geweldig dat je nou weer de betere muziek kunt luisteren en mixen , daar zou ook ik écht niet buiten kunnen , maar hij is weer goedgemaakt en ik ben blij dat je weer helemaal terug bent als vanouds m8
Die mensen zitten er ook tussne. Maargoed, hij doet 't nog via FTD.. De meesten gooien 't te grabbel op twitter of hotmail ofzo..quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
Of FTD'ers die in de comments hun halve familieleven even bijhouden met de poster![]()
[..]
FTD #: 1060888![]()
Zoals ik al zei:quote:Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Sjowhan het volgende:
Oplossing: eerst de iso mounten zodat je weet wat je brand. Of gewoon geen slechte dvd's downloaden van FTD.
Koop/bouw een mediacenter. Hoef je nooit meer wat te branden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
a) daar ben ik te lui voor, ik wil die film zo snel mogelijk in mijn DVD speler hebben
b) je weet dus niet of de DVD goed is op het mometn dat je hem downloadt
FTD posters moeten gewoon fatsoenlijk materiaal oploaden en dan is er niets aan de hand
Ditquote:Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Sjowhan het volgende:
Oplossing: eerst de iso mounten zodat je weet wat je brand. Of gewoon geen slechte dvd's downloaden van FTD.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
FTD posters moeten gewoon fatsoenlijk materiaal oploaden en dan is er niets aan de hand
Je moet je ook gewoon afzijdig houden van dat hele communitygedoe. Maar als je FTD gewoon gebruikt als bron voor het vinden van usenet-downloads, is er echt niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:54 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik vind die FTD modjes ook een stel retards
Ik gebruik het ook als bron voor usenet-meukquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je moet je ook gewoon afzijdig houden van dat hele communitygedoe. Maar als je FTD gewoon gebruikt als bron voor het vinden van usenet-downloads, is er echt niks mis mee.
Lol, de helft van de reacties bij zo'n FTD post gaat ongeveer zoquote:Op woensdag 2 september 2009 20:42 schreef Genius-F het volgende:
20 balletjes voor jou, neem hem graag mee.
Tis nog waar ookquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
Of FTD'ers die in de comments hun halve familieleven even bijhouden met de poster![]()
[..]
Ja zeg, dikke pik he?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:34 schreef Tobey het volgende:
TS kan er niet mee omgaan. Het checken wat betreft ondertiteling is binnen NO time geregeld..
Ja zeg, dikke pik he?quote:Daar komt nog bij dat op een dvd branden wel erg overrated is. Ik dacht dat de nieuwste 'dvd' spelers toch allemaal een hd netwerk ingeplugd hadden?
Ja zeg, dikke pik he?quote:Zodat je alleen een divx hoeft te downloaden, dat is binnen een paar minuten klaar en kun je direct kijken.
Ja zeg, dikke pik he?quote:Of engels leren is ook altijd een optie. Al dat gezeik van mensen op FTD ..
Heb ik al "Ja zeg, dikke pik he?quote:-waar is ondertiteling?
-Waarom post je niet met nederlandse ondertiteling?
-Nou, het is een mooie post, maar ik wacht nog op ondertiteling
-Ja, verdorie, zat ik hier al zo lang op te wachten, zit er geen ondertiteling bij!
-Er staat bij ondertiteling, ANDERS .. betekend dat hij Nederlands ondertiteld is?
-Wat jammer dat hij niet ondertiteld is! Toch kudowwwwz voor de spotter
-Wanneer denk je dat de ondertiteling komt?
-Fuck, dacht ik net eem chill filmpje te kijken is er geen ondertiteling bij!
-Nederlands (extern) .. betekent dat de ondertiteling er dus ingebakken inzit?
-Ah nee he! Ik had nog zoooo gehoopt op deze film, want wou hem ook in de bios zien!! EINZ!![]()
![]()
maar nu is er nog geen ondertiteling bij. Ik wacht wel even.
-Nou, maak je ons blij met een film, zet je er geen ondertiteling bij!! Wat HEB JE DAAR NU AAN!?![]()
![]()
Zie boven. Iets met dikke pik.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:18 schreef slashdotter3 het volgende:
TS bekijkt z'n gedownloade .iso niet eerst met Daemon Tools
mooi die is wel héél erg inderdaadquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |