Volgens de kwaliteitspers doet/deed ze het daar toch mee?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:07 schreef Copycat het volgende:
Ja. nu die Waylon.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:20 schreef Xenomaniac het volgende:
Nou, ik heb het gezien.
Ze is echt 60.
Qua uiterlijk krijgt ze 10 jaar van me kado maar ze lult als een bejaarde die hippig probeert te doen.
Bron; Telegraafquote:Patricia Paay voelt zich opgefokt
Patricia Paay heeft onthuld dat ze zich momenteel erg opgefokt voelt.
Dit heeft echter niets met haar scheiding van Adam Curry te maken, maar met haar spannende gastoptreden bij Gerard Joling in zijn For Your Eyes Only-concert in Spaarnwoude.
Dit bekende Patricia bij De Wereld Draait Door. "Het zijn toch 20.000 mensen." Patricia zal op zaterdag haar hit Who is that Lady with my man zingen. Het hele concert is uitverkocht.
De weekend is ook Team Mickyquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:34 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:25 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
De weekend is ook Team Micky![]()
![]()
"Micky en Adam hebben nog steeds niet publiekelijk over hun relatie gesproken en reageren ook niet op het met modder gooien van Patricia Paay."
Zo.Horen jullie het ook eens van een ander.
En ook: "Adam geeft Patricia en Christina de ruimte om hun vuil te spuwen."
En geloof me, dat is allemaal te danken aan de goede, wijze invloed van Micky. Zij begrijpt dat verlangen naar vuilspuiterij van Patries, zij heeft tegen Adam gezegd: "Laat het los." Want loslaten - en dan vooral het loslaten van negatieve, lelijke en benepen zaken - is Micky's specialiteit. Zij weet dat het goede vanzelf hun kant op zal komen. Het slechte brandt zij uit met wierook. En door te mediteren krijgt zij de innerlijke kracht om te zwijgen. Dit heeft zij Adam geleerd. Hij is er een beter mens door geworden, een bescheidener mens vooral. Dat is wat de liefde met hem doet.Heel af en toe zwicht hij nog voor een jointje, maar ook voor die momenten van zwakte heeft Micky begrip; zij verwacht niet dat Adam van de ene dag op de andere kan reïncarneren als... nou ja, als Micky dus. Maar ze komen er wel, samen
Come together..
![]()
tnxquote:
Keesje die is lief "OLE.OLE ha ha Keesje die is lief OLE OLE..Keesje die is lief,Keesje die is lief.Keesje die is lief OLE OLE..quote:
En die lul van een Eddem dit:quote:het is stil in mij...
about 2 hours ago from web
quote:Wow, what a week!, what a month, what a year so far!
about 3 hours ago from TTYtter
quote:@De_Peet Actually, the day/week/year has been envigorating, I feel VERY alive! Your negativity live within yourself.
about 1 hour ago from TTYtter in reply to De_Peet
quote:@adamcurry :: all your own fault, asshole. stick to your wife.
about 3 hours ago from TweetDeck in reply to adamcurry
quote:@adamcurry :: yeh, whatever. Who's negative being not happy with your wife???
24 minutes ago from TweetDeck in reply to adamcurry
En dit net na het overlijden van ma Hoogendijk.quote:invigorating (bijv.nw. / bijw.)
levengevend, levenwekkend, levendmakend
Zou je denken?quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:55 schreef Leandra het volgende:
Het is stil in Micky, en Adam is verbaasd over de week, maand, jaar...
Ik gok dat Micky zwanger is en dat ze even niet misselijk is ofzo
quote:Tonight 7 pm Dutch TV series FLIKKEN MAASTRICHT, guest role by Micky
about 3 hours ago from web
Dat wordt iig een kind van 1 meter 98 op zijn/haar 15dequote:Op zaterdag 5 september 2009 14:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG stel je dat resultaat eens even voor...
Het ergste is dat ze weten dat de roddelbladen meelezen, en zeker dat "invigorating" van Adam in combinatie met zijn verbazing over de geweldige week, maand, jaar terwijl zijn schoonmoeder een dag eerder begraven is en de stilte in Micky is meer dan voldoende om een verhaal over een mogelijke zwangerschap een dezer dagen in de roddelbladen te zien staan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:03 schreef beequeen het volgende:
Ik moest even googlen, kende het woord envigorating niet. Hij schrijft het nog verkeerd ook.
[..]
En dit net na het overlijden van ma Hoogendijk.
[..]
Zou je denken?![]()
En eentje blowt tijdens het yoga-enquote:Op maandag 7 september 2009 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt iig een kind van 1 meter 98 op zijn/haar 15de
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |