Ik reed laatst met de trein terug naar huis. Ik moest overstappen en maakte op het station even van de gelegenheid gebruik om naar de wc te gaan. Ik zat net met mijn broek omlaag toen er vanuit de wc naast mij iemand begon te praten. ''Hoi, hoe is het met je?''
Ik ben niet het type dat makkelijk met andere mensen kan praten en al helemaal niet als ze op de wc een praatje aanknopen, maar ik gaf toch maar antwoord.
''Het gaat wel goed.''
De persoon naast me zei:''Dat is mooi. Wat ben je aan het doen?''
Ik besloot de vraag ruim te interpreteren:''Ik ben onderweg naar huis.''
Het was even stil aan de andere kant. Toen vroeg de persoon naast me:''Zal ik even naar je toekomen?''
Ik begon me nu toch een beetje ongemakkelijk te voelen. Ik vond het erg bizar. '' Dat is misschien niet zoeen heel erg goed idee,'' zei ik dus maar. Ik wilde nu zo snel mogelijk weg.
Toen hoorde ik de persoon naast mij zuchten en zeggen:''Wacht, ,ik bel je zometeen wel terug. De idioot op de wc naast me beantwoordt steeds mijn vragen.''
Klacht: IK.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.