Het is vlakbij het Diac.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:32 schreef Ireth het volgende:
Ik heb geen idee bork, heb wel vaag het vermoeden dat het een "Oja! Die!" foto is als het geraden is, maar nu kom ik nergens mee.
Zeker! +1quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:21 schreef jemave het volgende:
jan van scorelstraat?
waar halen jullie trouwens foto's vandaan? zie ireth net al zeggen eigenhandig gepikt van google earth. andere bronnen nog?
yupsquote:
bork 83quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 2 november 2009 21:10 schreef Ireth het volgende:
De Vlijtstraat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk verhaal!
+1![]()
bork 83
Ireth 41
Joesse 34
ImHungryLetsGetATaco 26
Specularium 27
Bram2301 23
Feestkabouter 16
Pony-Lover 16
_Vulcanus_ 14
Zatoichi 14
WD.40 13
Bluezz 10
paricos 7
morpheus_at_work 6
jakkop 5
Blik 3
s0k 3
Becherovka 2
Bommenlegger 2
Jambo 2
jemave 2
minibeer 2
Nielsch 2
16meter 1
MarkzMan_X 1
SCH 1
Undergod 1
Sjoewe 1
kwib 1
Nosh 1
speknek 1
The Duce 1
WTFbbq 1I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Leuk!quote:Op maandag 2 november 2009 22:23 schreef caspervc het volgende:
Leuk topic! Ga ik volgen (nog een utrechtenaar hier)
psst IK woon in deze straat!quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Leuk!Welkom!
A new one!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |