Wordt gewoon gelink vanaf jou locatiequote:Op woensdag 2 september 2009 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hé, doe 'es niet.. D'r zit copyright op dat icoontje.
.
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef Waxxer het volgende:
Oh ik had het niet eens door, dat Little_Results!![]()
Ik check de icons meer dan de namen.quote:
Nou, die zijn ook lang niet alles.quote:
nee maar wel meerquote:Op woensdag 2 september 2009 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, die zijn ook lang niet alles.
ik zie het verschil ook niet altijd tussen vrouwen, vooral die "knappe" op tv niet. Maar dat heeft dan weer niks te maken met hun cupsize, maar met het feit dat al die hollywood hoeren op elkaar lijkenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Dan ben je net als een mannelijke collega van mij, die twee vrouwelijke collega's door elkaar haalden. Die twee vrouwen hebben niets met elkaar gemeen (de ene is blond, de ander heeft donker haar, totaal verschillende gezichten), behalve dan dat ze allebei dikke tieten hebben.. En zegt-ie nog "ja, jullie lijken zo op elkaar".
Ik mis je iconquote:
Daar had ik op een ander forum eens een post over gemaakt, jaquote:Op woensdag 2 september 2009 23:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
homo's zijn het gevolg van evolutie ergo een verbeterde versie van de hetero
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:
Het is nog een slechte kloon ook. Ik gebruik smiley-interpunctie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |