ABN Amro.quote:
quote:
Dat dus...quote:Op woensdag 2 september 2009 17:25 schreef Otis. het volgende:
Al die reacties over God zo gauw als koningdavid een topic opent.
Deed het gewoon opeens niet meer. Geen zichbare beschadiging ofzo.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:51 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dat dus...
En wat heb je er mee gedaan TS, of deed hij het gewoon opeens niet meer?
Ah, dat hoop ik dan maar. De lieve mevrouw van de ABN zei volgens mij een week, maar misschien heb ik het verkeerd verstaan.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Had ik ook, een dag later al een nieuwe pas door de brievenbus.
Nou Christenen hebben de reputatie rokkenjagers te zijn, en die redden het niet met 150 euro in de week hoor.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:00 schreef HenkieVdV het volgende:
Ach even langs de bank, vraag je 150 euro aan en daarmee kom je de week wel door.
1 dag misschien.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:03 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
Nou Christenen hebben de reputatie rokkenjagers te zijn, en die redden het niet met 150 euro in de week hoor.
Alsje hem toch overvalt.. vraag dan meteen 10000quote:Op woensdag 2 september 2009 18:00 schreef HenkieVdV het volgende:
Ach even langs de bank, vraag je 150 euro aan en daarmee kom je de week wel door.
Ga ik morgen even in Neude (Utrecht) doen. Bij deze ABN hadden ze geen kas.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:00 schreef HenkieVdV het volgende:
dan ben je wel als eerste aan de beurt.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ruil hem in voor een Credit Card.
Da's wel een enorme dikke vette royal sadnessquote:Op woensdag 2 september 2009 18:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ga ik morgen even in Neude (Utrecht) doen. Bij deze ABN hadden ze geen kas.
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:56 schreef sinadO het volgende:
EN WAAR IS JE NEPGOD NU DAN HE, NU JE HULP NODIG HEBT???!!!?? ZIE JE WEL, MET JE SPROOKJESBOEK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Zegt iemand die verschil in cd-spelers denkt te horen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:56 schreef sinadO het volgende:
EN WAAR IS JE NEPGOD NU DAN HE, NU JE HULP NODIG HEBT???!!!?? ZIE JE WEL, MET JE SPROOKJESBOEK!
Pas gozer gesproken die zijn geld ging spreidenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:07 schreef Otis. het volgende:
Ik heb geen pinpas. Ik bewaar al mijn geld in een matras, sinds de crisis.
don't forget this:quote:Op woensdag 2 september 2009 21:14 schreef koningdavid het volgende:
Voor alle fans:
Morgenochtend rond 09:00 kan je koningdavid live op Neude bewonderen in de buurt van (of binnen in) de ABN Amro.
Wat is er nieuw aan dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:51 schreef Neroje het volgende:
Goede kans dat je dan zo'n nieuw type pinpas krijgt trouwens
Dat dus.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Had ik ook, een dag later al een nieuwe pas door de brievenbus.
En ze zijn o zo grappig he.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:27 schreef leejow het volgende:Dit topic, ik kon de helft van de reply's al van tevoren bedenken toen ik zag wie de TS was...
Voor jou vast niet, maar ik heb wel een paar keer zitten gniffelen jaquote:
quote:U ontvangt de nieuwe of vervangende Wereldpas na vijf werkdagen.
heyhey does rustigquote:Op woensdag 9 september 2009 13:54 schreef koningdavid het volgende:
Nog steeds geen nieuwe gehad van de ABN.
Ik wacht nog één dag af, anders breek ik de tent af.
Jezus had hem gefixt met een wonder, helaas behoort dat niet tot mijn mogelijkheden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |