abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72537680
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:03 schreef Blawh het volgende:
Arnautovic gratis op proef bij Inter, 6 miljoen voor 70% van Ruiz. Niet ijzersterk lijkt me.
En al die andere spelers?
pi_72537735
Begon hij ook weer over het sociale gezicht van Twente?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72537746
Hij moet dus minimaal 6 wedstrijden 30 of meer minuten spelen, anders komt hij in de zomer terug naar Twente en krijgt hij een sterk verbeterde boterham (loon). Doet hij dit wel, dan maakt Inter iets minder dan 10 miljoen over. En inderdaad, de transferrechten van Ruiz liggen voor 30% in Belgie. Aldus VI (TV).
pi_72537819
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:08 schreef Prosac het volgende:

[..]

En al die andere spelers?
Wat kan ik daar over zeggen? 8 ton voor de Jong vind ik heel veel geld, net zoals het bedrag dat is betaalt voor Nicky Kuiper. Verder veel dure jongens die tot op heden amper hebben gebald. De toekomst zal uitwijzen of dat versterkingen zijn.

Over de verkopen. 8,5 miljoen voor Elia was natuurlijk ook een koopje voor HSV, een zeldzaam type speler voor een positie waar de spoeling niet al te breed is.

Wel een paar leuke spelers gehuurd natuurlijk in Engeland.

Vorig seizoenen heeft hij wel goede spelers binnengehaald, dat moge duidelijk zijn. Vrees alleen dat dit seizoen er ook aardig wat missertjes tussen zitten.
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Begon hij ook weer over het sociale gezicht van Twente?
Hij kwam zelf niet aan het woord.

[ Bericht 10% gewijzigd door Blawh op 07-09-2009 23:17:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')