Ja en hij ziet het beeldscherm ook gewoon.. Dus ik snap het niet!quote:Op woensdag 2 september 2009 14:30 schreef Tijn het volgende:
"Detect displays" al geprobeerd?
[ afbeelding ]
Dat weet ik dus niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:30 schreef Atreidez het volgende:
Heeft je macbook niet een aparte functie/knop om externe connector aan te zetten
Wat je Mac betreft werkt het dan. Dus dan moet je op je monitor kijken wat je daar nog kunt doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en hij ziet het beeldscherm ook gewoon.. Dus ik snap het niet!![]()
M'n beeldscherm doet helemaal niets, reageert ook niet op z'n knopjesquote:Op woensdag 2 september 2009 14:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat je Mac betreft werkt het dan. Dus dan moet je op je monitor kijken wat je daar nog kunt doen.
Ik zie niet in hoe het daaraan kan liggen omdat het voorheen allemaal werkte en ik ook het juiste verloopstukje heb gekocht. En ja het scherm geeft eerst analog aan en daarna digital, dus ik neem aan dat 'ie op digital staat..quote:Op woensdag 2 september 2009 14:45 schreef Tijn het volgende:
Nou, dan zit het misschien in de kabel of het verloopje.
Sowieso moet 'ie op "digital" staan trouwens, maar dat wist je misschien al.
Gather windows? Excusez? M'n hardware is gewoon in het Nederlands hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 14:47 schreef Tijn het volgende:
Als je "gather windows" doet, krijg je dan een schermpje van je 2e monitor in beeld? En op wat voor resolutie / frequentie staat 'ie dan?
Software bedoel je denk ikquote:Op woensdag 2 september 2009 14:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gather windows? Excusez? M'n hardware is gewoon in het Nederlands hoor!
En je scherm kan dat ook zeker weten aan? Als je de resolutie of frequentie verandert, gebeurt er dan iets?quote:Maar m'n tweede scherm staat op 1280 x 800 en 60 Hz.
M'n monitor staat al tijden aangesloten en doet dus ook al de hele tijd niksquote:Op woensdag 2 september 2009 14:54 schreef Atreidez het volgende:
Stond je macbook aan op t moment dat je de monitor aansloot. Al geprobeert opnieuw te booten?
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:12 schreef plakkert- het volgende:
nieuwe software voor je videokaart?
quote:
Heb ik alquote:Op woensdag 2 september 2009 15:28 schreef ikheetmartijn het volgende:
Volgens mij moet je je MacBook op het netstroom aangesloten hebben. Probeer es?
Dan doet 'ie niksquote:Op woensdag 2 september 2009 16:07 schreef ikheetmartijn het volgende:
En heeft de 2032BW ook een "source" knop? Druk hier eens op als je wilt?
Er zit trouwens toch standaard een DVI converter kabeltje bij je MacBook?
Nee, eigenlijk nietquote:Op woensdag 2 september 2009 17:23 schreef DesertCamel het volgende:
koop dat apple scherm van 800 euro wat extreem slechte specs heeft, maar dat maakt niet uit want hij is van apple, en dan ben je wel bereid minimaal een paar honderd euro te veel te betalen toch?
Flikker op, ga je moeder lopen pesten terwijl ze je bammetjes voor je aan het smeren is. Klein trolletjequote:Op woensdag 2 september 2009 17:23 schreef DesertCamel het volgende:
koop dat apple scherm van 800 euro wat extreem slechte specs heeft, maar dat maakt niet uit want hij is van apple, en dan ben je wel bereid minimaal een paar honderd euro te veel te betalen toch?
Deze heb je he Breath?quote:
Ja die heb ikquote:Op woensdag 2 september 2009 17:34 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Flikker op, ga je moeder lopen pesten terwijl ze je bammetjes voor je aan het smeren is. Klein trolletje
[..]
Deze heb je he Breath?
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat het kabeltje goed is?
Moet werken, ik heb m'n 2443bw aan m'n MacBook hangen op deze manier
M'n Mac flipte hard en verder geen verbeteringquote:Op woensdag 2 september 2009 19:15 schreef TwyLight het volgende:
kabeltje ff er in en er uit (die in je macbook)
Neuh hoor.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:28 schreef ikheetmartijn het volgende:
Volgens mij moet je je MacBook op het netstroom aangesloten hebben.
Dan is kabel of aansluiting fucked.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
M'n scherm werkt ineens.. Met overal roze strepen op 't beeld.
Je verloopje of je kabel is kapot.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ah, en ik stootte per ongeluk tegen m'n bureau aan en nu is het beeld weer weg. What the fuck.
Alles zit prima vastquote:Op woensdag 2 september 2009 20:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dan is kabel of aansluiting fucked.
Ja, ja, ja, oke.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:17 schreef Junkie het volgende:
- Alle kabels goed aan gesloten?
- De juiste ingang gekozen op de monitor. DVI / HDMI / VGA
- In 't systeem de tweede beeldscherm activeren (mirror (zelfde beeld op beide) of uitbreiden bureaublad.
- Probeer eens een lage resolutie te kiezen
Verdorrie, in de tijd dat dit getypt is heb je het al half werkend.
Dat klopt. Maar euhmm moet ik het er maar op gokken dat het gewoon aan m'n VGA kabel ligt? Zo heet dat ding tochquote:Op woensdag 2 september 2009 20:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zegt niet zoveel als je binnen ergens draadbreuk hebt.
Het maakt niet zoveel uit hoe het bij de uiteindes zit, als het daartussen niet aan elkaar vast zit.quote:
In de openingspost zei je dat je een DVI-aansluiting gebruikt. Dus dan is het een DVI-kabel.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar euhmm moet ik het er maar op gokken dat het gewoon aan m'n VGA kabel ligt? Zo heet dat ding toch? Die bij m'n scherm erin gaat en aan m'n Apple verloopdingetje vast zit?
Ja naar welke winkelquote:Op woensdag 2 september 2009 20:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
In de openingspost zei je dat je een DVI-aansluiting gebruikt. Dus dan is het een DVI-kabel.
Maar beter ga je gewoon met de hele handel naar de winkel en probeer je het daar even, dan kunnen ze makkelijk alles proberen om erachter te komen wat er precies aan scheelt.
Nee, je hoeft ook niet met je scherm te gaan slepenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja naar welke winkel? Als het ligt aan m'n externe scherm kunnen ze daar bij een Apple store weinig mee.
Kan er een kabelbreuk ín m'n Mac zitten? What the fuckquote:Op woensdag 2 september 2009 21:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, je hoeft ook niet met je scherm te gaan slepenJe weet dat je scherm in orde is, want je hebt 'em op een andere computer aangesloten en toen deed 'ie het goed.
Dan blijven er dus 3 onderdelen waar de kabelbreuk kan zitten:
- je Mac
- het verloopje
- je kabel
In welk van de 3 het probleem zit, kun je zelf moeilijk bepalen als je geen extra onderdelen hebt. Dus als je je Mac + je kabels naar de winkel meeneemt, kun je daar uitzoeken wat er stuk is. Dat is handiger dan blind een nieuwe kabel te kopen, want als het daar niet in blijkt te zitten, dan heb je voor niks geld uitgegeven en nog steeds je probleem niet opgelost.
Ja, in je computer zitten ook draadjes. Het is niet heel waarschijnlijk hoor, maar het zou kunnen dat je video-aansluiting niet goed is.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kan er een kabelbreuk ín m'n Mac zitten? What the fuck!
Freaking 5 uur geleden al gezegdquote:Op woensdag 2 september 2009 14:45 schreef Tijn het volgende:
Nou, dan zit het misschien in de kabel of het verloopje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |