Je kan in multiplayer ook als alien spelen, dan heb je een dikke lasergun!quote:Op maandag 7 september 2009 15:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
Daarom dus![]()
Filmpje gekeken en het einde dat hij ontvoerd wordt is echt belachelijk!!
Geloof het niet manquote:Op maandag 7 september 2009 17:39 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Hey eikels, plaats dat soort troep verdomme in een spoiler tag of zoSommige onder ons willen niets meer horen voordat de game uit komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen filmpjes meer gekeken dus ik weet niet meer wat wel waar is en wat nietquote:
Inderdaad erg wennen, mijn vingers zijn nu geneigd om er aan de voorkant af te glijden, maar verder erg chillquote:Op maandag 7 september 2009 15:13 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Bevallen de triggers een beetje trouwens? Ik moest er ERG aan wennen....
quote:Op maandag 7 september 2009 17:42 schreef YOgamerYO het volgende:
Wie wil BATMAN: AA kopen? 32 euro! Je hebt tot vanavond want morgen lever ik hem anders in in gamemania!Sukkel en er dan 18 euro voor krijgen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb m op marktplaats voor 37,50 verkocht.
28 krijg je er never nooit voor.
Maareh, vooral doen, jezelf in de aars neuken. Vooral bij Lamemania.In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Morthill heeft hem zojuist binnen gehad en het zal dus snel in de Shop staanquote:Op maandag 7 september 2009 17:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
ps. waar blijft het Hype magazine in de shop?
Topquote:Op maandag 7 september 2009 18:32 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Morthill heeft hem zojuist binnen gehad en het zal dus snel in de Shop staan
ja iddquote:Op maandag 7 september 2009 17:39 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Hey eikels, plaats dat soort troep verdomme in een spoiler tag of zoSommige onder ons willen niets meer horen voordat de game uit komt.
Volgens anderen hier scheen het niet geweldig te zijnquote:Op maandag 7 september 2009 19:01 schreef Sjibble het volgende:
http://www.system3beta.com
Hier kan je een beta code aanvragen voor het spel Supercar Challenge.
Er zijn nog maar een magere 1200 over, dat is al 1100 minder dan vanochtend, wees snel.
Helaas gaat het nogal traag met downloaden. Net begonnen en zie 142 minuten staan voor een kleine 512mb
idd Supercar Challengequote:Op maandag 7 september 2009 19:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgens anderen hier scheen het niet geweldig te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |