heb nu twee sixaxis units en een ds3quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:10 schreef Gamer_V het volgende:
Hey Misan, ik hoor dat je nog wat controllers hebt liggen
Waar heb je de pre-order gedaan dan? Wel mooi dat World Tour er al bij zit dan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:34 schreef merino het volgende:
net maar even Guitar Hero 5 ge-preordered. Ben GH3 nu echt totaal zat en bij deze pre-order deal zit mooi World Tour gratis erbij. Dubbel grote setlist die me voorlopig wel bezighoudt.
Daarnaast haal ik waarschijnlijk alleen nog Uncharted 2 dit jaar. Heb nog een gigantische backlog die ik weg moet werken en tegen de tijd dat ik daarmee klaar ben zijn alle prijzen vast weer gedropped.
REal triggers?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:25 schreef Nebo het volgende:
Ik heb de triggers binnen Clarkson, best heerlijke dingen
Zal zo even een whopping 85 cent overmaken, maar zal er een euro van maken voor de moeite!
Ja goed he!quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:25 schreef Nebo het volgende:
Ik heb de triggers binnen Clarkson, best heerlijke dingen
Zal zo even een whopping 85 cent overmaken, maar zal er een euro van maken voor de moeite!
Done als het goed isquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:04 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja goed he!
Ik zie die euro wel verschijnen
Delano?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:04 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja goed he!
Ik zie die euro wel verschijnen
De besturing heeft veel weg van GRID (arcade als maar kan), net als die time-machine functiequote:Op zaterdag 5 september 2009 18:03 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel 100% mee eens.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |