Ik vind iets anders hoor:quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup en na een lange reis die niet helemaal goed gaat (er moest zonodig een stelletje kut belgen staken (no offense jump) waardoor me trein van amsterdam naar brussel niet ging en we eerst naar dordrecht toen naar rosendaal daar uit de trein en in de bus dan naar antwerpen-berchem en toen naar brussel-midi weer met de trein, opschieten als een gek en door customs haasten en nog een paar minuten te hebben om in de trein te komen. En we hadden 2 uur marge.
Mare moge
WTF, die raakt gewoon een waterleidingquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:05 schreef Jump het volgende:
http://imagechan.com/img/7147/Bowling%20Lolz/
Waarom moet het perse een Fiat Panda / Seat Marbella zijn?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:53 schreef Cothen het volgende:
pssst, [GEZ] Fiat Panda / Seat Marbella
Denk dat het te maken heeft met de lage wegenbelasting en verbruikquote:Op woensdag 9 september 2009 07:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom moet het perse een Fiat Panda / Seat Marbella zijn?
Er zijn meer auto's met een lage wegenbelasting en verbruik...quote:Op woensdag 9 september 2009 08:54 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
[..]
Denk dat het te maken heeft met de lage wegenbelasting en verbruik. Ik zou zelf dan voor een Fiat gaan ipv een Seat, omdat de Seat's eigenlijk helemaal niet meer gemaakt worden. De Fiat's worden nog steeds gefabriceerd, natuurlijk wel met nieuwe onderdelen, maar denk dat je bij een reparatie goedkoper uit bent met een Fiat dan bij een Seat..
heh lol we krijgen te horen dat het de belgen waren 0_o (ow en niet 9:13 maar 6:00 was het probleem er alquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:05 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik vind iets anders hoor:
9:13 Door een sociale actie op het Nederlandse spoorwegnet is het treinverkeer van en naar Nederland erg verstoord.
Klopt, maar denk dat ze het liefste een van deze twee merken heeft ofzo...quote:Op woensdag 9 september 2009 09:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Er zijn meer auto's met een lage wegenbelasting en verbruik...
Ik heb er zelf ook een Seat Marbella gehad en heb nog wat onderdelen liggen die ik evenuteel kan gebruiken in geval van defecten. Bovendien zit er bijna niks op en aan zo'n auto en hangen ze vrij hoog boven de wegquote:Op woensdag 9 september 2009 07:10 schreef Bart het volgende:
Waarom moet het perse een Fiat Panda / Seat Marbella zijn?
Vriendinlief heeft geen voorkeur. Als het maar vier wielen heeft en een stuur.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
Klopt, maar denk dat ze het liefste een van deze twee merken heeft ofzo...
Zie 't niet echt?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:39 schreef Jump het volgende:
http://www.deredactie.be/(...)rpen/090909_Mechelen
Check die screenshot, op welke bron ze zich gebasseerd hebben
quote:
Tja, Honda rijdt altijd goed, en ze zijn niet stuk te krijgen. Zelf hou ik niet zo van naked bikes, maar dat is smaak. Als jij het mooi vindt, waarom niet?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:41 schreef Geqxon het volgende:
Ik zat zo op marktplaats te surfen toen ik de Honda X-11 zag, de naked-blackbird.
Denk jij dat zoiets verstandig is? Ik ben een beetje fan van powernakeds.
O ik rij met lessen 50 in z'n zes. Ik ben niet van het type dat zich er mee dood zal rijden.
Is ook lastig. Langzame slalom had ik ook veel moeite mee. Achtje daarentegen ging me weer heel goed af...quote:Op donderdag 10 september 2009 23:28 schreef Geqxon het volgende:
Precies, eerst de lessen afmaken. Ga ik zeker doen hoor.
Trage oefeningen gaan shit. Met de snelle oefeningen heb ik geen problemen. Laatst nog over mijn laars geschuurd met de uitwijkoefening. En met de snelle slamom lekker die motor platdrukken.
Maar met trage snelheid heb ik problemen met het reguleren van koppeling / gas, en gaat platdrukken moeilijk. Komt wel goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |