Hm, was dat niet op die dag dat er melding werd gemaakt van ondeugdlijkheden bij de ponyclub?quote:Op donderdag 17 september 2009 00:32 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb laatst in Elten ge"winkeld".
O wacht....
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:34 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hm, was dat niet op die dag dat er melding werd gemaakt van ondeugdlijkheden bij de ponyclub?
Je hebt wel kans dat het gaat verkleuren, maar zolang je de heatspreader nog kan aanraken wordt ie niet zo heet dat de aderisolatie zal wegsmeltenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:14 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb even een simpel vraagje, geen zin om een topic voor te openenHier zitten vast wel mensen die het weten.
Gaat om het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nieuw geheugen aangeschaft, echter raakt een kabel vanaf de voeding de headspreader van één van de modules aan. Het lukt helaas niet om de hdd's anders te plaatsen, er zit altijd een kabel in de weg... Ik heb gevoeld of de heatspreader erg heet was, dit viel wel mee. Het kan echter dat het geheugen onder bepaalde omstandigheden warmer wordt.
Iemand een idee of zo'n kabel tegen die warmte kan?
Dat vermoeden had ik al. Echter; wat als de headspreader heter wordt? Ik kan mij voorstellen dat hij warmer wordt als er meer geheugenbewerkingen worden gedaan. Ook is de omgevingstemperatuur nu relatief koel, echter, wat als het warmer wordt? Ik kan natuurlijk nog een keer voelen als het warmer wordt, echter bestaat er een kans dat ik dat vergeet te doenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt wel kans dat het gaat verkleuren, maar zolang je de heatspreader nog kan aanraken wordt ie niet zo heet dat de aderisolatie zal wegsmelten
Draai eens een uurtje memtest, en voel dan ffquote:Op donderdag 17 september 2009 23:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al. Echter; wat als de headspreader heter wordt? Ik kan mij voorstellen dat hij warmer wordt als er meer geheugenbewerkingen worden gedaan. Ook is de omgevingstemperatuur nu relatief koel, echter, wat als het warmer wordt? Ik kan natuurlijk nog een keer voelen als het warmer wordt, echter bestaat er een kans dat ik dat vergeet te doen
Een uurtje kan ik em wel missenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Draai eens een uurtje memtest, en voel dan ff
uitslapen, niks doen.. ja staat me wel aanquote:Op donderdag 17 september 2009 19:33 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ben jij je vakantie een beetje nuttig leuk aan het besteden?
Wat let je om dat te doen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:18 schreef mschol het volgende:
[..]
uitslapen, niks doen.. ja staat me wel aan![]()
maar wil eigenlijk nog wel weg. 2 dagen disney ofzo
Muggen op dit tijdstip van het jaar?quote:Op vrijdag 18 september 2009 04:59 schreef Sjowhan het volgende:
Ben trouwens klaar wakker, en lig maar te draaien.. Dan maar even de laptop aangesloten om toch wat 'nuttigs' te doen.
Waarschijnlijk komt het doordat ik om 3uur ook al wakker geworden ben, en vergeten ben om het slaapkamer-raampje weer open te zetten (had ik dicht gedaan vanwege muggen). Of het komt doordat vandaag mijn laatste dag is voor vakantie, en we gisteren de hele dag met nieuwe printers (all-in-ones) zijn bezig geweest..
quote:
dat dacht ik ook.. maar 4x ~200MB is geen 147MBquote:
Vinden vrouwen dat zo'n ramp dan?quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:43 schreef Cothen het volgende:
Ow wacht, dat is al ff geleden.
Jij ook alquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:45 schreef Cothen het volgende:
Good meurning.
Afgelopen dagen gewoon te druk gehad om fatsoenlijk te posten
Op naar Minderhout voor een bierproeverijquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:24 schreef WyriHaximus het volgende:
en op naar amsterdam for our guild meet
Dat doen mijn muizen niet... die doen allemaal dubbelklikken als ik op een link klik met de middelste knop.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:34 schreef ScarFace- het volgende:
Oh man...
Logitech revolution is binnen, hoe krijg ik dat ding zo dat de middelste muisknop, doet wat iedere andere muis doet(@browser: open link in nieuw tabblad) ben niet aan het opletten geloof ik...die logitech software ook
16MB ouwe dimmetjes?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:24 schreef Cothen het volgende:
En toen had ik 41 geheugen reepjes op mijn bureau liggen....
iemand interesse?
512MB en 1024quote:
Met de standaard software kan je dat niet. Ik vind het een mottige muis en ga hem terug verkopen aangezien ik kasbon kwijt ben en al ouder is dan twee weken. kutmuisquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:23 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat doen mijn muizen niet... die doen allemaal dubbelklikken als ik op een link klik met de middelste knop.
Oh, ik lees je reactie op mijn eerdere post nu pas.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:03 schreef Jump het volgende:
[..]
Met de standaard software kan je dat niet. Ik vind het een mottige muis en ga hem terug verkopen aangezien ik kasbon kwijt ben en al ouder is dan twee weken. kutmuis
ow fijn zit nu iig nog niemand naast mequote:Op zaterdag 26 september 2009 12:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Op naar Minderhout voor een bierproeverij
Over bier gesproken, ik zat gisteren in de trein van A'dam naar Alkmaar om 00.12 uur, gaat er een dronken wijf naast me vol over de nek
Spetters zitten op m'n schoenen
Ok.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:45 schreef Jump het volgende:
http://uberoptions.net/
Met deze tool kan je veel meer instellen trouwens, ook de middle click. maar ik heb het idee dat, ook al stel ik in dat de muis altijd click scroll moet doen, na enkele reboots die instellingen terug op random staan
Ene keer free scrolll, andere keer click scroll.
Iedereen mag vandaag legaal naar bed met meisjes uit 1993quote:Op zondag 27 september 2009 15:43 schreef Geqxon het volgende:
Ik berekende vandaag ik ik gewoon legaal met meisjes uit 1993 naar bed mag.
Nu voel ik me echt een oude lul.
Ja, maar reken het verschil eens uit tussen 1993 en jouw geboortedatum.quote:Op zondag 27 september 2009 16:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Iedereen mag vandaag legaal naar bed met meisjes uit 1993
11 jaar maar. Valt toch wel mee?quote:Op zondag 27 september 2009 16:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja, maar reken het verschil eens uit tussen 1993 en jouw geboortedatum.
Voel je je dan niet oud.
Mijn chef van 51 neukt zijn vriendin van 28. Nee, ik voel me dan niet oud als ik een lekkere neukslet van 11 jaar jonger een veeg zou geven.quote:Op zondag 27 september 2009 18:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus jij mag chicks ballen die 11 jaar jonger als jij zijn. Je voelt je dan niet oud?
owwwwkeeeyyyyquote:Op zondag 27 september 2009 22:58 schreef Jump het volgende:
Zalige reclame van enkele jaren geleden hierVolgens mij niet uitgezonden voor 20uur
idd heel stilquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:16 schreef Cothen het volgende:
we worden er stil van.
Dat moest ik met afrijden ook doen, omdat de koffie van de examinator anders koud werdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:47 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vandaag +/- 160 km/h op de A1 gereden.
Tijdens rijles
Vriendin er niet, tijd voor bier en popcornquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:46 schreef Bart het volgende:
Ohja, voordat ik het vergeet:
WEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tijd voor bier
Popcornquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vriendin er niet, tijd voor bier en popcorn
Ja, helaas verkopen ze dat spul niet gewoon het hele jaar doorquote:
Belgische chauffeursquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:11 schreef Jump het volgende:
Maandag vertrokken voor een mid week in Centerparcks.Moest ik eerst nog gaan tanken, daarna de E34 op. Kom ik zo'n 200 meter voor de lichten in stilstaande file, twee minuten nadien ambulances en brandweer over de pechstrook. Door de dichte mist twee vrachtwagens op elkaar, en daar stond ik dan voor ongeveer twee uur
*gniffel*quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:11 schreef Jump het volgende:
Maandag vertrokken voor een mid week in Centerparcks.Moest ik eerst nog gaan tanken, daarna de E34 op. Kom ik zo'n 200 meter voor de lichten in stilstaande file, twee minuten nadien ambulances en brandweer over de pechstrook. Door de dichte mist twee vrachtwagens op elkaar, en daar stond ik dan voor ongeveer twee uur
Het was een Nederlandste die het ongeval veroorzaakt heeftquote:
Een wat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Het was een Nederlandste die het ongeval veroorzaakt heeft
even gefixt voorje!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Het was een verNederlandste belg die het ongeval veroorzaakt heeft
Nou ja, veel plezier in CP dan maar Jumpert!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:38 schreef Jump het volgende:
Een Nederlandse chauffeur dus, die eerst al zat te slingeren van links naar rechts en dan zonder remmen op andere vrachtwagen geregen is. Nouja, twee uurtjes later maar vertrokken dan
Filmpje: http://www.deredactie.be/(...)tvlaanderen/1.606618
beter dan al die kerst shit die ze voor sinterklaas al beginnen te pushequote:
Gewoon negeren die hap.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:09 schreef WyriHaximus het volgende:
beter dan al die kerst shit die ze voor sinterklaas al beginnen te pushe
De Action verkoopt al heus al die kerst-shitquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
beter dan al die kerst shit die ze voor sinterklaas al beginnen te pushe
Ja hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:03 schreef Sjowhan het volgende:
Maar heb je 't wel gezellig gehad Jump?
Gefeliciteerd. Nu ben je een echte man!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:41 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben vandaag een beetje aso in het verkeer geweest. Bij het invoegen iets te lang doorgereden en hem er daarna in gedouwd.
Dat is mijn eigen post.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:53 schreef phluphy het volgende:
Oh en Bertje, had je dit al gelezen. Ik ben er sip van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |