Bij ons op het werk komt een stroomstoring wel eens vaker voor, maar dan neemt UPS/generator het over voor het ganse datacenter van het hostig bedrijf. Gisteren deed 1 UPS het dus nietquote:Op donderdag 3 september 2009 08:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]fail.
[..]
Hoi, welkom!
Die brander zal het vast prima doen.
[..]
Dat is inderdaad wel goed, 1e stroom storing in 3 jaar...
Maar goed, nu kun je niets doen, toch?
Denk dat Jort het te druk heeft met werk. Hij is er heel af en toe volgens mij nog...quote:Op woensdag 2 september 2009 14:06 schreef phluphy het volgende:
JoOlz to the rescue!![]()
Ik heb "stamgast" JortK al even niet gezien!
Ja Fred, lekker rellen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:05 schreef Sjowhan het volgende:
Voor Cothen:
Verzuurde ex-crew
Aangezien hij ook (verzuurde) ex-crew is.
Nu nog postrechtenquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:05 schreef Sjowhan het volgende:
Voor Cothen:
Verzuurde ex-crew
Aangezien hij ook (verzuurde) ex-crew is.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En wij hebben de chips al klaarstaan
Geen bier zonder tieten:quote:
Gewoon vragen om een gloedjenieuw toestel. Daar heb je als consument wel recht opquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:14 schreef Jump het volgende:
Pfff, midden augustus nieuwe foon gekocht. Week later al terug gebracht voor garantie aangezien twee knopjes aan zijkant niet goed werkten. Komt die vandaag terug, op het papiertje staat 'Mechanisme vervangen'.
Rarara, het is nu nog erger!
Dat wordt morgen terug gaan naar de winkel en terug binnen steken voor garantie, of beter: geld terugvragen
"Wij mogen Nokia toestellen niet direct omruilen meneer". Zo klonk het begin deze week aan de telefoon toen ik wou weten hoelang het nog wou duren. Ik heb hem ondertussen dichter bij huis net iets goedkoper gevonden. Dus als ze geld teruggeven ga ik gelijk ergens anders andere halen, en wel controleren in de winkel daarquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon vragen om een gloedjenieuw toestel. Daar heb je als consument wel recht op.
Mochten ze dat niet willen, eventueel een ander toestel, of je geld als je 't bij een andere zaak wilt halen..
quote:Vraag 4. Waarom kijkt u op andere toestellen nog analoog?Ik vind EUR 59,- te duur en heb er daarom geen gekocht. Ik vind het aanbod analoge zenders voldoende voor mijn tweede toestel. Het aansluiten van een digitale ontvanger is niet gelukt. Andere reden
quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef Cothen het volgende:
Caiway heeft weer iets van zich laten horen, dit keer met een schitterende enquette:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |