Popcornquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vriendin er niet, tijd voor bier en popcorn
Ja, helaas verkopen ze dat spul niet gewoon het hele jaar doorquote:
Belgische chauffeursquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:11 schreef Jump het volgende:
Maandag vertrokken voor een mid week in Centerparcks.Moest ik eerst nog gaan tanken, daarna de E34 op. Kom ik zo'n 200 meter voor de lichten in stilstaande file, twee minuten nadien ambulances en brandweer over de pechstrook. Door de dichte mist twee vrachtwagens op elkaar, en daar stond ik dan voor ongeveer twee uur
*gniffel*quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:11 schreef Jump het volgende:
Maandag vertrokken voor een mid week in Centerparcks.Moest ik eerst nog gaan tanken, daarna de E34 op. Kom ik zo'n 200 meter voor de lichten in stilstaande file, twee minuten nadien ambulances en brandweer over de pechstrook. Door de dichte mist twee vrachtwagens op elkaar, en daar stond ik dan voor ongeveer twee uur
Het was een Nederlandste die het ongeval veroorzaakt heeftquote:
Een wat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Het was een Nederlandste die het ongeval veroorzaakt heeft
even gefixt voorje!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Het was een verNederlandste belg die het ongeval veroorzaakt heeft
Nou ja, veel plezier in CP dan maar Jumpert!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:38 schreef Jump het volgende:
Een Nederlandse chauffeur dus, die eerst al zat te slingeren van links naar rechts en dan zonder remmen op andere vrachtwagen geregen is. Nouja, twee uurtjes later maar vertrokken dan
Filmpje: http://www.deredactie.be/(...)tvlaanderen/1.606618
beter dan al die kerst shit die ze voor sinterklaas al beginnen te pushequote:
Gewoon negeren die hap.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:09 schreef WyriHaximus het volgende:
beter dan al die kerst shit die ze voor sinterklaas al beginnen te pushe
De Action verkoopt al heus al die kerst-shitquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
beter dan al die kerst shit die ze voor sinterklaas al beginnen te pushe
Ja hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:03 schreef Sjowhan het volgende:
Maar heb je 't wel gezellig gehad Jump?
Gefeliciteerd. Nu ben je een echte man!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:41 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben vandaag een beetje aso in het verkeer geweest. Bij het invoegen iets te lang doorgereden en hem er daarna in gedouwd.
Dat is mijn eigen post.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:53 schreef phluphy het volgende:
Oh en Bertje, had je dit al gelezen. Ik ben er sip van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |