ik denk dat die opvoeddinges die Moonah benoemde helemaal niet verkeerd is
Hierzelf benieuwd of er plaats op de psz zal zijn, het zou leuk zijn, maar als het vol is ga ik ook niet actief zoeken naar een andere psz, zal de cb dame volgende week wel commentaar geven

maar me meisje doet het goed speelt leuk samen, maakt makkelijk contact, heetf dezelfde perikelen die psz kindjes ook hebben volgens mij met het soms moeite met delen, maar andersom ook soms ook heel gevend naar anderen.
Ik vond haar wel stoer laatst:
Arwen vraagt aan een meisje ben jij mijn vriendje. zegt dat kindje ja maar dan moet ej mij wel snoepjes geven ( was op de terug weg had ze van mijn oma snoepjes gehad die bijna niet aan te komen zijn, en dus gv zijn etc. en geen andere dingen inzitten die ze niet mag. Dus arwen zegt zo van die zijn voor thuis, zegt dat meisje zo ja maar dan mag je mijn vriendje zijn.
Arwen: nee jij bent dan mijn vriendje niet jij bent stom das helemaal niet lief he mam?
Komen ze van het CB ook zo vaak aan de deur of bellen ze zo vaak?
Ik had dat bij het Cb in nuth toen helemaal niet, die waren echt heel fijn, kon er altijd terecht maar niet dat over controlerend.
Ik heb echt het gevoel , dat ze denken dat ik als alleenstaande moeder slecht voor mijn kind zorg ofzo

en weet niet of het gewoon vakaer voorkomt, ofdat ik er volgende week gewoon wat van kan zeggen.