Ingrid, benoemen jullie voor het tellen ook de consequentie, dus dat ze na drie moet zijn begonnen met opruimen want anders op de gang? Dan kan ze de keuze namelijk bewust maken. Als het daarna ineens zo is, die straf, zie ze die misschien niet aankomen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Negeren doen we idd. Waarschuwen dat ze dingen netjes moet vragen, dat ze het dan meestal wel krijgt. Of ik tel tot 3 en dan moet je het gaan opruimen bijvoorbeeld. Zo niet, dan de gang in om af te koelen.
Oh ja, dat doe ik inderdaad.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:09 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ingrid, benoemen jullie voor het tellen ook de consequentie, dus dat ze na drie moet zijn begonnen met opruimen want anders op de gang? Dan kan ze de keuze namelijk bewust maken. Als het daarna ineens zo is, die straf, zie ze die misschien niet aankomen.
Ok!quote:
Das wel kort door de bocht, vind ik.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:58 schreef chacama het volgende:
Zo te horen doen jullie het best wel goed hoor Ingrid. Het is alleen moeilijk als je erop aangesproken wordt. Zeker door een juf. Maar, ook die zouden moeten weten hoe ze met een drammertje om moeten gaan, lijkt me.
P en F zeggen "zullen we straf spelen"quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:10 schreef DaviniaHR het volgende:
Ingrid, als ze goed groeit, lekker laten gaan. iedere keer aanbieden en bij ieder hap groente die erin gaat heel hard prijzen en roepen hoe fantastisch het is dat ze toch een hapje heeft genomen. of in het begin, als ze het al op de vork neemt of zo, beetje opbouwen denk ik dan.
als we tegen eli zeggen dat hij straf krijgt als hij bv nog een deur met de deur rammelt, zegt hij "ja" en gaat al op zn strafplek zitten!![]()
nee schat, je hebt nog geen straf, hoor! je mag nog doorspelen!
zo lief!![]()
Dan nog vind ik dat een juf niet boos een moeder aan moet spreken. Maar het bespreekt. Dat een juf het zo af en toe ook niet weet, kan ik inkomen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:10 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Das wel kort door de bocht, vind ik.
Ook juffen weten het af en toe niet, hoor.
En wie weet ......weet juf het wel en doet ze al goede dingen, maar werkt dat (nog) niet.
Bespreken uiteraard.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:38 schreef chacama het volgende:
[..]
Dan nog vind ik dat een juf niet boos een moeder aan moet spreken. Maar het bespreekt. Dat een juf het zo af en toe ook niet weet, kan ik inkomen.
Davinia hier gaat het net zoquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:10 schreef DaviniaHR het volgende:
Ingrid, als ze goed groeit, lekker laten gaan. iedere keer aanbieden en bij ieder hap groente die erin gaat heel hard prijzen en roepen hoe fantastisch het is dat ze toch een hapje heeft genomen. of in het begin, als ze het al op de vork neemt of zo, beetje opbouwen denk ik dan.
als we tegen eli zeggen dat hij straf krijgt als hij bv nog een deur met de deur rammelt, zegt hij "ja" en gaat al op zn strafplek zitten!![]()
nee schat, je hebt nog geen straf, hoor! je mag nog doorspelen!
zo lief!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |