Maar hij heeft er iets heel leuks van gemaaktquote:Op woensdag 9 september 2009 22:45 schreef Lenaatje het volgende:
Ingrid, 5 a 6 weken klinkt beter! Balen dat het niet goed ging.
Om dat te voorkomen MeNicole krijgt mahre dus nog geen schaar in de handen!!
Hij hadfwel toestemming om te knippen hoor. Anders kan ie niet bij de scharen komen. Hij wilde eerst al voor sinterklaas alles opplakken wat ie leuk vind. Maar daar vond ik het toch nog iets te vroeg voor. We hebben gister maar een nieuw boek op gehaald om te bewarenquote:Op donderdag 10 september 2009 13:17 schreef chacama het volgende:
Spannend Jelief.
Mika.... goed hoor. Van dat weer in elkaar zetten dan. Het kapot knippen van een boek is niet zo handig. Gelukkig was het geen bieb-boek. Dat vind ik hier nog steeds erg spannend. Kan ik ze weer heel retourneren.
het was toch gewoon zo'n intertoys (achtige) speelgoedgids?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:17 schreef chacama het volgende:
Mika.... goed hoor. Van dat weer in elkaar zetten dan. Het kapot knippen van een boek is niet zo handig. Gelukkig was het geen bieb-boek.
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:54 schreef bixister het volgende:
[..]
het was toch gewoon zo'n intertoys (achtige) speelgoedgids?
Dat dus!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat leuk al die peuter sop muziek
Lenaatje/tazz hoe is het in het zkh gegaan?
Wat doe je er nu aan dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vermoeiend en best irritant. Maar geen idee wat we nog meer kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |