Ja van mij mag het wel inderdaad. Onder narcose en dan kunnen ze goed kijken hoe erg het is. En dan boren of trekken. Bah, voel me al schuldig genoeg dat ze gaatjes heeft.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:50 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Je mag best klagen. Ingrid. Heftig, hoor.
Waarom gaat ze niet een x onder volledige narcose en trekken ze boel?
Of is dat te kort door de bocht?
Dit wordt toch gewoon sneu voor Kim?
zwak gebitje en moeilijk poetsen. Ik zie hier de strijd die ik met Maud heb omtrent poetsen. Ze wil het alleen zelf doen en dan is d'r tong altijd enorm schoon, maar die tandjes krijgen maar zelden een tandenborstel te zien. Dus mag ik met d'r vechten om die gedaan te krijgen. Hoe dat dan is als kind panisch is voor een tandenborstel, kan ik me goed voorstellen. En je wilt ze tenslotte ook geen pijn doen, want dat is ook geen fijne associatie.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat sneu zeg voor Kim, maar hoe komt zo'n jong kind al aan zwarte kiezen?
oh, dat scheelt al weer...quote:Op donderdag 3 september 2009 22:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Niet de hele kies trouwens hoor.
Altijd in de houdgreep. Laatste tijd wel iets beter, maar blijft heel lastig.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:06 schreef chacama het volgende:
[..]
zwak gebitje en moeilijk poetsen. Ik zie hier de strijd die ik met Maud heb omtrent poetsen. Ze wil het alleen zelf doen en dan is d'r tong altijd enorm schoon, maar die tandjes krijgen maar zelden een tandenborstel te zien. Dus mag ik met d'r vechten om die gedaan te krijgen. Hoe dat dan is als kind panisch is voor een tandenborstel, kan ik me goed voorstellen. En je wilt ze tenslotte ook geen pijn doen, want dat is ook geen fijne associatie.
Topicoudste!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:39 schreef Vicky het volgende:
Mijn dochter is gewoon de oudste...
hihi... Nou vraag maar raak hoorquote:Op zaterdag 5 september 2009 08:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Topicoudste!
Heeft u vragen over uw peuter ?
Vraag Vicky !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |