Oh srsly?? Tja weet je, ik heb niet zoveel vergelijkingsmateriaal natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maar als het zo ís (en dat denk ik op basis van je posts en wat ik van je ventje heb gezien al heel lang) dan hoef je het ook niet te ontkennen.
Ze houden hem vanaf het moment dat ie naar de psz gaat al in de gaten omdat ie ver voorloopt op de rest. Nu doen ze om de zoveel tijd weer een controle om te zien of ie bij trekt met de rest of toch te ver door blijft gaan.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:04 schreef Sugar het volgende:
MeNicole, ik heb het gemist denk ik, maar waarom checken ze Mikael?
Oh, dat is het. Maar wat willen ze daarmee dan, dat ze het checken? Is dat slim om te doen, kun je iets met die wetenschap dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 08:34 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ze houden hem vanaf het moment dat ie naar de psz gaat al in de gaten omdat ie ver voorloopt op de rest. Nu doen ze om de zoveel tijd weer een controle om te zien of ie bij trekt met de rest of toch te ver door blijft gaan.
Tis idd om zijn programma aan te passen. Een hele tijd terug hebben ze dat ook al gedaan en is ie begonnen met basisschoolopdrachten. Maar als je daar eenmaal aan begint blijf je bezig. Nu hebben ze dus gegeken of ze verder dan de groep 2 opdrachten of dat ze daarmee door kunnen blijven gaan. Nu zou hij wel verder kunnen omdat hij zich weer begint te vervelen. Maar verder gaan we niet want volgend jaar moet ie nar de basisschool en ik wil niet dat ie zich dan verveeld. Eventueel zou hij dan een klas over kunnen slaan maar ik vind het ook belangrijk dat ie met kinderen van zijn eigen leeftijd speelt.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:29 schreef Sugar het volgende:
Maar dat kun je toch sowieso doen als je ziet dat iemand iets kan? Of hebben ze er anders geen oog voor?
Pffff, lastig lijkt me!quote:Op donderdag 17 september 2009 09:33 schreef MeNicole2 het volgende:
Tis idd om zijn programma aan te passen. Een hele tijd terug hebben ze dat ook al gedaan en is ie begonnen met basisschoolopdrachten. Maar als je daar eenmaal aan begint blijf je bezig. Nu hebben ze dus gegeken of ze verder dan de groep 2 opdrachten of dat ze daarmee door kunnen blijven gaan. Nu zou hij wel verder kunnen omdat hij zich weer begint te vervelen. Maar verder gaan we niet want volgend jaar moet ie nar de basisschool en ik wil niet dat ie zich dan verveeld. Eventueel zou hij dan een klas over kunnen slaan maar ik vind het ook belangrijk dat ie met kinderen van zijn eigen leeftijd speelt.
Ja hij laat bv heel makkelijk over zich heen lopen. Als hij ergens mee bezig is en iemand pakt dat af dan weet ie niet goed wat ie moet doen. Maar we hebben het daar gister over gehad en ik weet dus niet of dat is omdat wij hem leren dat dan dat andere kindje nog niet goed weet hoe die samen moet spelen en hij dan maar even iets anders moet gaan doen of dat het ehct gewoon is omdat ie niet weer wat ie ermee moet. Thuis met zijn eigen speelgoed pakt ie het wel weer terug. Maar op de psz dus niet. Hij weet zich dan geen houding te geven en kruipt dan helemaal weg. En het is dan moeilijk om hem weer aan het spelen te krijgen. En ook als hij iets wil vragen aan zijn juf. Hij staat dan netjes te wachten tot ie aan de beurt is maar een ander kindje drukt hem aan de kant om eerst iets te vragen. Dan word ie zo verdrietig want hij stond toch netjes te wachten!quote:Op donderdag 17 september 2009 09:41 schreef Sugar het volgende:
[..]
Pffff, lastig lijkt me!
Waarom vind je dat laatste belangrijk eigenlijk? Ik kan me voorstellen dat als een kind vanaf het begin gewoon een groep hoger begint, er nauwelijks echt nadruk op ligt voor de rest van de groep en dat ie er dan gewoon helemaal bijhoort en in past? Of zijn er andere vlakken waarop Mikael juist de eigen leeftijdsgenoten nodig heeft, omdat ie daarin niet voor loopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |