quote:Op donderdag 3 september 2009 08:35 schreef DaMart het volgende:
Toch altijd wel leuk, als mensen iets zeggen wat eigenlijk niet klopt.
Ik stond net voor de supermarkt te wachten, totdat hij open ging. Er stond een groepje bejaarden iets verderop. Op een gegeven moment begint zo'n oud mannetje een tirade af te steken over het parkeerbeleid in Zandvoort en de voorzieningen. En, terwijl hij voor een supermarkt in Zandvoort stond, beweerde hij stellig dat hij nooit meer boodschappen doet in Zandvoort!.
Ik heb maar niet gevraagd of hij dan alleen voor de gratis koffie kwam.

Jo0Lz!quote:Op donderdag 3 september 2009 08:39 schreef Jo0Lz het volgende:
Zo... Grote opruiming geweest in den op!
Goedemorgen. Koffie!

quote:Op donderdag 3 september 2009 08:39 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgen. Koffie!

Waarschijnlijk niet. Ik zit er de hele week erop, cursus. Dus hotel.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jo0Lz!.
Hoe gaat het met jou? Kom je zaterdag ook nog naar Utrecht?
Tjikkie! Kom je ff op msn vandaag?quote:

Ja goed! Met jou ook?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:43 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh binnenkomers
Jo0Lz![]()
Lang niet gesproken
How´s life?

Wel in de Stairwayquote:Op donderdag 3 september 2009 08:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Ik zit er de hele week erop, cursus. Dus hotel.
En, mijn vriendin heeft een meet in Amsterdam, dus iemand moet bij den kindjes blijven...
Het gaat toch al niet door.

Jah, Ik ben minder aan het werk dus heb meer tijd om plezier te makenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja goed! Met jou ook?
Ik heb m'n motorrijbewijs gehaald!!

Ja, maar dat is in plaats van. Stairway, tja. Been there, done that, got the t-shirt...quote:

Haha, ja nouja, je hebt werk. En inkomsten. En sociale contacten. Lol kun je nog genoeg maken toch?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah, Ik ben minder aan het werk dus heb meer tijd om plezier te maken
stoer!motorrijden is vet

quote:
koffie altijd goedquote:Op donderdag 3 september 2009 08:39 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgen. Koffie!
gefeliciteerd, jammer van het weer nu.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En motorrijden, ik was helemaal vergeten hoe leuk het is op 2 wielen...
Ik heb alles in 1 keer gehaald, in iets meer dan een maand.

Mart!quote:
nou, ik werk tot 2 uur en daarna moet ik thuis nog erg veel doenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:43 schreef Jo0Lz het volgende:Tjikkie! Kom je ff op msn vandaag?

tja... ik weet het moest weer door de regen fietsen vanmorgenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
muck
[..]
koffie altijd goed![]()
[..]
gefeliciteerd, jammer van het weer nu.

herfst is begonnenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja... ik weet het moest weer door de regen fietsen vanmorgen

jammer hoor... maar ja het is niet anders... als het dan maar niet elke morgen door de regen fietsen wordt...quote:

Mag ik jou voor vanavond ook reserveren dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Mart!
[..]
nou, ik werk tot 2 uur en daarna moet ik thuis nog erg veel doen
Het zou vanavond wel even kunnen als je wilt

Das snelquote:Op donderdag 3 september 2009 08:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Haha, ja nouja, je hebt werk. En inkomsten. En sociale contacten. Lol kun je nog genoeg maken toch?
En motorrijden, ik was helemaal vergeten hoe leuk het is op 2 wielen...
Ik heb alles in 1 keer gehaald, in iets meer dan een maand.

ik denk dat je een nummertje moet trekkenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik jou voor vanavond ook reserveren dan?.

Maar Muck is gewoon enorm populair, dan krijg je dat de mannen in de rij staan om haar te sprekenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik denk dat je een nummertje moet trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |