Arme Bertquote:Op woensdag 2 september 2009 14:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb bertje nou al keikapot
mijn zus had een heel boek met uitspraken van kinderen.. geweldig om te lezenquote:
ik neem aan de klushulp?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb bertje nou al keikapot
wat dacht je van knakkoek (kroepoek)quote:
welk boek is dat?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn zus had een heel boek met uitspraken van kinderen.. geweldig om te lezen
* Nijns smelt want is verzot op kindjesquote:Op woensdag 2 september 2009 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
wat dacht je van knakkoek (kroepoek)
heeft ze al gedaanquote:Op woensdag 2 september 2009 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Arme Bert
Laat nicole hem maar een kus van mij geven aub
yupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://kindlogica.hyves.nl/forum/3470382/kptX/Leuke_uitspraken/In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
whehehehe hey dat was een serieus gesprek hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
zo, het is droog dus ik ga snel inpakken en naar het feest gedruis.
nog eentje speciaal voor nijns,
dochter van 3 jaar, net 4 dagen grote zus, pakt mijn pinken met haar handjes vast en kijkt mij met scheef hoofd aan.
Papa.
Ja
ik wil even met je praten.
O, wat wil je praten dan?
alles goed met de baby?
ja hoor, alles is goed met de baby.
oke.
ze loopt weg en laat mij verbaasd achter.
quote:Op woensdag 2 september 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehehe hey dat was een serieus gesprek hoor![]()
mijn vent komt op de brommer naar zn ma, waar de kleine was blijven slapen.
Kleine staat buiten en ziet hem aankomen.
Pa stopt, stapt af en kleine zegt:
"en? loopt ie lekker?"
zo vergadering zit er ook weer opquote:Op woensdag 2 september 2009 12:58 schreef MaleDuck het volgende:
zo lunch zit er ook weer in... op naar de volgende vergadering
Ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |