*schuif glaasje roosvice naar nijnsquote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
*schuif glaasje roosvice naar nijns
komt wel goed schatje
*kijkt met waterige oogjes* liefquote:Op woensdag 2 september 2009 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
*schuif glaasje roosvice naar nijns
komt wel goed schatje
* LL knuft ffquote:Op woensdag 2 september 2009 13:49 schreef Nijns het volgende:
Ik heb gewoon even een baaldag
(morgen waarschijnlijk weer)
opgeteld zijn ze wel legaalquote:Op woensdag 2 september 2009 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
nog een uurtje en dan ga ik spekhappen, taart eten, dierenborden(nieuwe versie van ganzeborden), waterballon kegelen en gek gegild worden.
6 meiden in huis
![]()
van 7-8 jaar
wat een leuk feestje heb jij bedachtquote:Op woensdag 2 september 2009 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
nog een uurtje en dan ga ik spekhappen, taart eten, dierenborden(nieuwe versie van ganzeborden), waterballon kegelen en gek gegild worden.
6 meiden in huis
![]()
van 7-8 jaar
* Nijns wegkruipt bij LLquote:
* wiegt en schommeltquote:
ik geloof dat we de enigste zijn die dat nog doen, de rest is inderdaad allemaal uitbesteed.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
wat een leuk feestje heb jij bedachtik ben zo'n fan van die 'ouderwetse' feestjes.. bij ons telde je op een gegeven moment niet meer mee als je geen 'duur' feestje had. (lees bowlen+steengrillen, bios met popcorn voor iedereen of efteling)
moeten is een groot woord...quote:Op woensdag 2 september 2009 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik geloof dat we de enigste zijn die dat nog doen, de rest is inderdaad allemaal uitbesteed.
wel een hoop werk hoor, 100 ballonnen en daar briefjes met vragen in voor dierenborden en die ook nog opblazen.
wel goedkope drugs, maar het schijnt dat je tussendoor ook voor jezelf moet ademen![]()
waterballonnen vullen ging mij beter af.
ruilen?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:16 schreef Ladylike het volgende:
Ik hoop dat de middag lekker snel gaat, heb geen zin meer
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* wiegt en schommelt
wil je ook nog gemasseerd worden?
dat wil mijn kleine altijd
gaat ie op zn buik liggen en zegt dan: seren mamma, lekker seren
en steekt dan zn duim in zn mond
Nopequote:Op woensdag 2 september 2009 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ruilen?
ik ben nou al kapot van het sjouwen
die van ons is 3,5 jaar dus spreekt nog niet alle woorden volledig uitquote:Op woensdag 2 september 2009 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ha ha, bij die van ons heet het masseseren
Oooh, wat een lieve mama ben jijquote:Op woensdag 2 september 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* wiegt en schommelt
wil je ook nog gemasseerd worden?
dat wil mijn kleine altijd
gaat ie op zn buik liggen en zegt dan: seren mamma, lekker seren
en steekt dan zn duim in zn mond
Meestal vinden de kinderen dat soort feestjes toch het leukstquote:Op woensdag 2 september 2009 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik geloof dat we de enigste zijn die dat nog doen, de rest is inderdaad allemaal uitbesteed.
wel een hoop werk hoor, 100 ballonnen en daar briefjes met vragen in voor dierenborden en die ook nog opblazen.
wel goedkope drugs, maar het schijnt dat je tussendoor ook voor jezelf moet ademen![]()
waterballonnen vullen ging mij beter af.
soms wel jaquote:Op woensdag 2 september 2009 14:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oooh, wat een lieve mama ben jij
[..]
Meestal vinden de kinderen dat soort feestjes toch het leukst
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
soms wel ja
En dat is waar
ik vind het jammer dat mn kleine in januari jarig is, kan ik geen buitenspelletjes doen
misschien kun je online beginnenquote:Op woensdag 2 september 2009 14:14 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
ik had ook altijd vette kinderfeestjes, schatzoeken (met echte schat!) en speurtochten enzo.. Op mijn verjaardag is het altijd even afwachten of het binnen of buiten kan. Mijn zusje is ook in januari jarig en daar gingen we ook nog vaak naar buiten hoor
of knutselen, maar dat is wat minder met jongens..
Kinderenkinderfeestjes bedenken
, ik zou er serieus mijn eigen bedrijf in willen beginnen
dan heb je aan mij helaas geen nieuwe klantquote:Op woensdag 2 september 2009 14:14 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
ik had ook altijd vette kinderfeestjes, schatzoeken (met echte schat!) en speurtochten enzo.. Op mijn verjaardag is het altijd even afwachten of het binnen of buiten kan. Mijn zusje is ook in januari jarig en daar gingen we ook nog vaak naar buiten hoor
of knutselen, maar dat is wat minder met jongens..
Kinderenkinderfeestjes bedenken
, ik zou er serieus mijn eigen bedrijf in willen beginnen
die van mij is 8 en krijgt maseren ook nog niet in keer eruit. we eten ook trokettenquote:Op woensdag 2 september 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nope
[..]
die van ons is 3,5 jaar dus spreekt nog niet alle woorden volledig uit
bij mij was vroeger de prullebak een krullkakquote:Op woensdag 2 september 2009 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die van mij is 8 en krijgt maseren ook nog niet in keer eruit. we eten ook troketten
ik denk er serieus over naquote:Op woensdag 2 september 2009 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
misschien kun je online beginnen
nee, jij bedenkt zelf al leukequote:Op woensdag 2 september 2009 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan heb je aan mij helaas geen nieuwe klant
Leuk he? die kinderpraatjes?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die van mij is 8 en krijgt maseren ook nog niet in keer eruit. we eten ook troketten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |