Dat wordt wel een beetje het nadeel als ik inderdaad voor het modschap verkozen word. Ik kan dan natuurlijk een stuk minder mijzelf zijn hierquote:
Misschien hebben ze in Iran nog een ministerspost vrijquote:Op woensdag 2 september 2009 09:48 schreef Trannellius het volgende:
Klacht: ik werd jaloers. Ik ken geen bedrijfstak die naar professionele trolls op zoek zijn.
Als dat het gevolg is mogen ze je liever gisteren dan vandaag mod maken.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat wordt wel een beetje het nadeel als ik inderdaad voor het modschap verkozen wordt. Ik kan dan natuurlijk een stuk minder mijzelf zijn hier
Ik noteer je steunbetuiging.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:58 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Als dat het gevolg is mogen ze je liever gisteren dan vandaag mod maken.
Ik denk dat dat best lastig voor je gaat zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:03 schreef Henno het volgende:
Veel hobbies en geen werk is ook wel een leuke optie vind ik.
Moet ik alleen over een week die 27,5 M even regelen, hoe moeilijk kan dat nou zijn?
maak je toch een kloon aanquote:Op woensdag 2 september 2009 09:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat wordt wel een beetje het nadeel als ik inderdaad voor het modschap verkozen word. Ik kan dan natuurlijk een stuk minder mijzelf zijn hier
Hee, een collega, wat leuk!quote:Op woensdag 2 september 2009 09:53 schreef Schokbreker het volgende:
Ik heb ook van mijn hobby mijn beroep gemaakt. Ik doe helemaal niets en krijg betaald.![]()
Ik moet er alleen voor naar een kantoor rijden en op een plek zitten.
PM even een mod. Dit word veelal gesponsort met een uitkering o.i.d. en daar weten een boel mee rond te komen.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:48 schreef Trannellius het volgende:
Vanmorgen zat ik zoals wel vaker in de trein richting werk, waarbij ik een gesprek tussen twee vrouwen opving. Ze hadden elkaar al een tijd niet meer gezien en waren een beetje bij aan het praten ofzo. Een van de dingen die aan bod kwamen was werk.
Eentje zei dat ze tegenwoordig tv-recensent is oid. Waarbij de ander de altijd hilarische grap maakte dat ze dus van haar hobby haar werk had gemaakt![]()
![]()
![]()
Klacht: ik werd jaloers. Ik ken geen bedrijfstak die naar professionele trolls op zoek zijn.
Zat mensen die de hele dag betaald zitten te FOK!en anders.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:48 schreef Trannellius het volgende:
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:46 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Zat mensen die de hele dag betaald zitten te FOK!en anders..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |