abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72362635
Het vorige deel: Het grote kleine babietjes topic deel 212

Babietjes
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
15 oktober 2008: Sanne, dochter van Marit1978
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van Marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
24 november 2008: Daryl May, dochter van Igraine
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
08 januari 2009: Odin Eos, zoon van juttertje
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai , zoon van iamredleader en Tinuviel
04 februari 2009: Joanne Christel, dochter van MaleDuck
12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweefvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
30 mei 2009: Jari Jesse, zoon van Angel-Eyez
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Marien Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow Rika, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
28 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 03-09-2009 15:12:00 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 2 september 2009 @ 08:30:52 #2
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_72362694
quote:
Op woensdag 2 september 2009 07:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Rijstbloem bij de avondfles doen. Bij Julian werkt het geweldig, hij werd eerst ook vaker om 4 uur wakker van de honger. Nu slaapt ie eigenlijk altijd tot een uur of 8-9.
Gelukkig is ie om 6 uur nooit al wakker.
Vanaf hou oud deed je dat dan??? Want de kleintjes zijn nog geen 4 mnd..
pi_72362752
Rijstebloem mag volgens mij pas vanaf 4 maanden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72362770
Julian was toen net geen 4 maanden.
pi_72362877
Wij hebben wonderwel een goede nacht gehad! Had het niet verwacht, want gistermiddag wild ze niet slapen, waarschijnlijk door de drukte van het bezoek. Uiteindelijk was iedereen net de deur uit, of ze viel bij me op schoot in slaap. Dat was rond 19 uur en zo heeft ze eerst bij mij en later bij schaap geslapen tot 12 uur Toen gevoed en maar in haar wiegje gelegd, maar met het idee dat we een drama nacht tegemoet zouden gaan omdat ze al de hele avond had geslapen.

Ze meldde zich pas om 4 uur voor een voeding en toen weer om 7. Even gespeeld en zo net, en nu slaapt ze weer
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72362915
wat lekker Miss!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72362936
Goed gedaan Senna

Ik dacht gisteren ook dat het een slechte nacht zou worden. Seb was niet helemaal lekker, moest spugen gisteravond en bleef heel zielig op schoot zitten. Maar het viel mee maar 2 keer eruit geweest, nacht ervoor was het zes keer dus een hele verbetering weer. Zaterdag gaat Seb logeren bij opa en oma Wij lekker eten en een feestje en vooral slaaaaaapen, veel slapen
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72362992
lekker vooruitzicht Estrys!!

Hier weer een prima nacht.
Gisgteravond om half 8 lagen beide kinders in bed. Tess is heel ff wakker geweest om half 9 maar ging na een speen weer slapen. Om 22.00 wakker gemaakt voor een badje, om 22.15 een fles en om 22.45 lag ze weer in bed. Om 6.10 uur weer wakker gemaakt voor een fles. Om 6.45 weer naar bed, toen sliep ze tot 8.15, weer speen gegeven en toen om 8.45 weer wakker....
Ze ligt nu te mutsen in de wipper
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72363173
Ik snap echt helemaal niks van mijn zoon Het lijkt wel of ie qau eten 's nachts gewoon vast zit in een ritme. Of ie nu om 20:30 of om 23:00 de laatste fles krijgt, met of zonder verdikkingsspul erin hij wil gewoon om 04:00 weer Overdag gaat hte nu heel erg goed. Netjes om de 5 uur en soms zelfs wat langer. Nu vind ik het helemaal niet erg dat ie 's nachts iets wil maar waarom altijd om 4 uur?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72363215
kan best hoor MeNicole
En om de 5uur overdag? HOe doe je dat??
Ik haal met pijn en moeite de 4 uur...

Vandaag weer een rondje zh met Tess. Eerst om 14.00 uur naar de kinderarts en om 16.15 de kinderpsych, maar ik ga kijken of ik die naar voren kan halen anders mag ik 2 uur in het zh. bivakkeren...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72363271
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:20 schreef Vicky het volgende:
kan best hoor MeNicole
En om de 5uur overdag? HOe doe je dat??
Ik haal met pijn en moeite de 4 uur...

Vandaag weer een rondje zh met Tess. Eerst om 14.00 uur naar de kinderarts en om 16.15 de kinderpsych, maar ik ga kijken of ik die naar voren kan halen anders mag ik 2 uur in het zh. bivakkeren...
Fles van 180/6 met 3 scheppen van dat spul erbij!!

Succes met de kleine Tess vandaag
pi_72363299
aha oke.. ik doe dat spul er niet in

Ga zo maar even wat vragen voor de ka op een rijtje zetten.. Zijn wel wat dingen die ik wil weten...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72363390
Wat goed van Senna!

Estrys, wat een lekker weekend in t vooruitzicht!

Vicky en Tess, veel succes vandaag!

Vanaf wanneer mag de fles van 23.00 eraf? Heeft dat met gewicht te maken? En wanneer mag Joep in zijn kinderstoel?
Niet mieten! Door gieten!
pi_72363765
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:31 schreef seilram het volgende:
Wat goed van Senna!

Estrys, wat een lekker weekend in t vooruitzicht!

Vicky en Tess, veel succes vandaag!

Vanaf wanneer mag de fles van 23.00 eraf? Heeft dat met gewicht te maken? En wanneer mag Joep in zijn kinderstoel?
Die fles mag eraf als jij vind dat Joep zonder kan. En de kinderstoel als ie mooi recht op zijn billen zit. Weet niet goed hoe ik het uit met leggen. Maar met Mikael keek de ka toen naar zijn billen. Die stonden mooi recht op tafel en dus mocht ie ook wel in de kinderstoel voor 10 minuten!!
pi_72364008
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:52 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Die fles mag eraf als jij vind dat Joep zonder kan. En de kinderstoel als ie mooi recht op zijn billen zit. Weet niet goed hoe ik het uit met leggen. Maar met Mikael keek de ka toen naar zijn billen. Die stonden mooi recht op tafel en dus mocht ie ook wel in de kinderstoel voor 10 minuten!!
Okay, wat het gekke vind ik namelijk dat hij dus nu 5 flessen heeft... ongeveer 800 cc op een dag haalt en dat zou als hij alles opdrinkt 1000 cc zijn, maar dan ga je ineens weer naar 4 flessen en drinkt hij ook max 800 cc. Snap je wat ik bedoel? En hij is vaak om 23.00 zo diep in slaap, dat ik het soms haast zielig vind om hem wakker te maken en dan eet hij 150 cc en om 07.00 heeft ie niet eens echt honger, dan kunnen we rustig eerst zelf ontbijten zeg maar.
pi_72364125
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:05 schreef seilram het volgende:

[..]

Okay, wat het gekke vind ik namelijk dat hij dus nu 5 flessen heeft... ongeveer 800 cc op een dag haalt en dat zou als hij alles opdrinkt 1000 cc zijn, maar dan ga je ineens weer naar 4 flessen en drinkt hij ook max 800 cc. Snap je wat ik bedoel? En hij is vaak om 23.00 zo diep in slaap, dat ik het soms haast zielig vind om hem wakker te maken en dan eet hij 150 cc en om 07.00 heeft ie niet eens echt honger, dan kunnen we rustig eerst zelf ontbijten zeg maar.
Je kunt altijd proberen om die laatste fles weg te laten en kijken wat ie doet. Misschien meld ie zichzelf wel om een uur of 3 of misschien pas tegen 6 uur. En anders misschien de fles van 11 uur iets vervroegen. En dan om de paar dagen iets eerder.
pi_72364158
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:12 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Je kunt altijd proberen om die laatste fles weg te laten en kijken wat ie doet. Misschien meld ie zichzelf wel om een uur of 3 of misschien pas tegen 6 uur. En anders misschien de fles van 11 uur iets vervroegen. En dan om de paar dagen iets eerder.
Dat lijkt me wel een optie. Eens kijken hoe dat gaat. Hij slaapt nu namelijk goed van 23.00 tot 06.45, soms wel 07.30 en dat wil ik ook niet in het gevaar brengen zeg maar. Dus gewoon eens testen
pi_72364322
Even wat heel anders... ik dacht gister: huh? heeft 1 van de katten in Joep zijn bed gelegen? dat kan niet, want die komen geheel niet boven... maar in zijn bed lag allemaal haar! Is het zijn eigen haar Hij krijgt nieuw aanwas en die lange lokken vallen langzaam uit, wat gek hahaha.
pi_72364424
Graeme had ook een hele tijd dat hij elke nacht tussen 3 en 4 ergens wakker werd voor een flesje. Maar toen hebben we dus de flesjes verschoven zeg maar, zodat hij nu gewoon overdag en savonds 5 flesjes krijgt, zodat hij niet midden in de nacht die 5e nog moet hebben zeg maar... Dankzij het schema van Vicky

Gister moest ik Graeme gewoon wakker maken om kwart voor 8 We moesten helaas vroeg weg, anders hadden we allebei lekker uit kunnen slapen. Dus ik hoopte al dat hij dat vandaag weer zou doen, want vandaag hadden we niks, maar helaas werd hij gewoon om 7 uur weer wakker. Nog een paar keer speentje geprobeerd, maar werkte helaas niet. Dus toen heb ik hem maar meegenomen en in het wiegje naast ons bed gelegd, maar ja, toen was ik al echt wakker. Ik kan echt niet meer slapen als ik een paar keer heen en weer gelopen heb helaas.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72365139
Als ik het zo lees dan slaapt Finn vrij weinig overdag. Meestal krijg ik hem maar 1x zijn bedje in voor max. 3 uur en verder doet hij af en toe een kort slaapje in zijn wipstoel.
's avonds rond 23.15 krijgt hij voor de laatste keer de borst en nu de afgelopen 3 nachten komt hij dan pas weer tussen 5.30 en 6.30, niet verkeerd dus!

Volgende week moeten we voor de eerste prikjes, eigenlijk wilde het cb die prikjes pas geven als hij bijna 3 maanden was, omdat zij nou eenmaal om de zoveel weken de afspraken inplande. Belachelijk vond ik, zeker omdat hij dan gewoon al zijn 2e prikken moet hebben. Nu krijgt hij ze dus met 9 weken, nog laat naar mijn mening maar goed
pi_72365153
wat een slaapkopje heb jij toch Tessie!

Mijn draak lag net in de box te kletsen tegen haar mobiel mar ineens was het wel heel erg stil...
kijk ik om... ligt mevrouw te knorren
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 2 september 2009 @ 11:03:13 #22
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72365252
LL

Vicky veel succes vandaag in het ziekenhuis.

Seilram, wij hebben toen Lennon ong. 2 maanden was de fles van 23:00 uur laten vervallen omdat we hem er steeds voor wakker moesten maken. Wat slapen betreft, ging het toen nog beter eigenlijk. Dus ik zou het gewoon een keer proberen en instellen op dat je 's nachts er nog wel een keertje uit moet.

Senna En Estrys, wat een heerlijk weekend hebben jullie in het vooruitzicht.

Lennon heeft blijkbaar veel last van zn tanden die maar niet willen doorkomen. Veel spuitluiers, kauwen op zn vingers/speen, wat verhoging, jengelig. Vannacht ook weer 2x wakker geweest zijn wij niet gewend maar vanmorgen wel tot kwart over 8 geslapen. Gisteren weer bij cb geweest, ze zijn heel tevreden en op bepaalde ontwikkelingen loopt hij echt voor maar zijn gewicht blijft wel achter. Hij was maar 115 gram aangekomen in 6 weken terwijl hij gewoon goed eet. Ze wijten dit aan de griep van vorige week en de tandenpijn incl. veel spuitluiers deze week. Hij mag nu wat vaker tussendoor wat hebben. Maar hij is nu dus 69,9 cm en 7070 gram. Hoofdomtrek was 44,4 cm.

Lennon heeft wel een schema trouwens, ook altijd gehad alleen om de zoveel tijd weer wat aangepast. Hij slaapt zeker nog 2x overdag zo'n 2 uurtjes. Hij gaat meestal rond kwart voor 8 naar bed.
Make love, not war ☮
pi_72365307
Diaan, dan is Lennon minder gaan slapen overdag toch? want die sliep toch echt mega veel. Tenminste, dat vond ik

En wat gezellig dat je er weer bent!

Joep ligt al vanaf 08.45 te knorren!! Jaja, om 21.30 pas naar je bed willen Ik ga hem zo toch echt wakker maken hahaha. Eten!
  woensdag 2 september 2009 @ 11:13:13 #24
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72365468
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:05 schreef seilram het volgende:
Diaan, dan is Lennon minder gaan slapen overdag toch? want die sliep toch echt mega veel. Tenminste, dat vond ik

En wat gezellig dat je er weer bent!

Joep ligt al vanaf 08.45 te knorren!! Jaja, om 21.30 pas naar je bed willen Ik ga hem zo toch echt wakker maken hahaha. Eten!
Hij is inmiddels ook al 7 maanden, dus slapen ze zoiezo wat minder overdag. Hij slaapt nog steeds wel veel hoor. En hij slaapt 's avonds vanaf kwart voor 8 tot de volgende ochtend kwart voor 8. Hij slaapt gewoon overdag nog 2x smorgens en smiddags. Meestal 2 uurtjes per keer maar soms ook wel 3 uurtjes hoor, vooral smiddags. Hij houdt het ong. 2 uur vol om wakker/op te zijn overdag, dan is hij echt wel moe en toe aan zn slaapje.

dankjewel!!
Make love, not war ☮
pi_72365784
Iris had gister om half 10 de late voeding (later krijgen we haar niet wakker en nu was ze zelf wakker) en daarna heb ik haar in de wieg gelegd (eerder lieten we haar in slaap vallen bij papa op schoot). Ingewikkeld in de hydrofiele doek heeft ze toch tot half 3 geslapen, dat is toch 5 uur, al zou ik dat liever van 12 tot 5 hebben bij wijze van spraken, maar goed... En nu ligt ze weer te slapen in haar wieg.
Ik ben benieuwd wanneer de wvk komt om te vertellen over inbakeren en voor te doen, want ik vermoed dat ze/we er wel veel baat bij kunnen hebben.
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')