Een paarden horoscoopquote:
Lach er nog maar even om, heb al een verbetering aangevraagdquote:Op woensdag 2 september 2009 07:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Een paarden horoscoop
Ach ja zal wel door je blessure komenquote:Op woensdag 2 september 2009 07:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lach er nog maar even om, heb al een verbetering aangevraagd
Ja! Dat is het!quote:Op woensdag 2 september 2009 07:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ach ja zal wel door je blessure komen
Dat is nog is creatief lezenquote:Op woensdag 2 september 2009 07:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik las: Geniet maar slaap met renate
Kwestie van nog niet helemaal wakker zijn ..quote:Op woensdag 2 september 2009 07:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is nog is creatief lezen
Bij de eerste keer dacht ik dat je gewoon pech had. Bij de 2e keer in 2 dagen ga ik me toch ernstig afvragen wat je in die auto aan het doen bent.quote:Op woensdag 2 september 2009 07:54 schreef KudFokker het volgende:
Echt serieus: shoot me
Na eergisteren de hond dood gereden te hebben, heb ik serieus gisteravond hun kat aangereden...
De kat leeft gelukkig nog wel en heeft niksnjah, hij heeft nu nog 8 levens over
Hij schoot achter een auto vandaan op de parkeer plaats...quote:Op woensdag 2 september 2009 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij de eerste keer dacht ik dat je gewoon pech had. Bij de 2e keer in 2 dagen ga ik me toch ernstig afvragen wat je in die auto aan het doen bent.
Misschien heb je kut buren die hun dieren mishandelen. Gevolg is Suicide animals.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij schoot achter een auto vandaan op de parkeer plaats...
Ik reed echt maar 10 km/u gelukkig
quote:Op woensdag 2 september 2009 09:16 schreef kwaakvaak het volgende:
te koop gevraagd : Kalmte elixer, grote verpakking heeft een pre. Verzendkosten zijn uiteraard voor mijn rekening.
Alle hoeren zijn kutvrouwen!quote:Op woensdag 2 september 2009 09:34 schreef KudFokker het volgende:
Laat iemand er even een smeuig verhaal tegen aan gooien of een lekkere rel stelling!
quote:
Oh ja, nou dan zijn alle mannen stom.quote:
Hallo Sin!quote:Op woensdag 2 september 2009 09:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh ja, nou dan zijn alle mannen stom.![]()
Goedemorgen niet-mannen
Net goed, moet je maar eerder aanrijdenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
Vanmorgen om 6 uur stond er 1 fucking file in Nederland en ik stond er in
Oh lekker! In je up?quote:Op woensdag 2 september 2009 09:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hi sin
* Knuffelzacht gaat lekker paar daagies naar praag binnenkort
De A7? Die staat er altijd en iemand met dezelfde rijkunsten als jij heeft een agent geschept.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
Vanmorgen om 6 uur stond er 1 fucking file in Nederland en ik stond er in
Je UI is stukquote:Op woensdag 2 september 2009 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
De A7? Die staat er altijd en iemand met dezelfde rijkunsten als jij heeft een agent geschept.
Nog eerder dan 6 uurquote:Op woensdag 2 september 2009 09:51 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Net goed, moet je maar eerder aanrijden
Geen idee of het de A7 is, maar die weg van Hoorn > Zaandam...quote:Op woensdag 2 september 2009 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
De A7? Die staat er altijd en iemand met dezelfde rijkunsten als jij heeft een agent geschept.
Hoorn Zaandam is de A7 ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Geen idee of het de A7 is, maar die weg van Hoorn > Zaandam...
En dat van die agent was in Wognum gebeurd
Hi OCquote:Op woensdag 2 september 2009 09:57 schreef ObviousClone het volgende:
Ey Pien
Ik moet vandaag eigenlijk langs werk maar ik voel me echt ziekjes. Nu hopen dat ik me voor vanavond weer beter voel.
Ooh verkeerd gelezen, ter hoogte van Wognum staat erquote:Op woensdag 2 september 2009 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoorn Zaandam is de A7 ja.
Daar staat altijd als eerste de file in de ochtend. Dat van die agent was ook op de A7.
*zucht* rare brabanders... je mag je niet aanrijden (staat in de wet mensen aanrijden verboden enzo) je mag wel eerder wegrijdenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:51 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Net goed, moet je maar eerder aanrijden
Hier het filmpjequote:Op woensdag 2 september 2009 10:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh verkeerd gelezen, ter hoogte van Wognum staat er
Motoragent zwaargewond na aanrijding
In dit geval was aanrijden wel toepasselijkquote:Op woensdag 2 september 2009 10:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
*zucht* rare brabanders... je mag je niet aanrijden (staat in de wet mensen aanrijden verboden enzo) je mag wel eerder wegrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |