Winnen op basis van één speler is niet te beoordelen. Vorig jaar werden de wedstrijden met Oleguer ook vaak beter gespeeld. En die is dit seizoen (nog) nergens te bekennen,quote:Op woensdag 2 september 2009 11:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De wedstrijden met Sulejmani in de basis zijn dit seizoen allemaal gewonnen, dus als je hem daarop af wilt rekenen sta je niet sterk.
Dan moet je niet met die opmerking over punten komen. Ik weerleg slechts een opmerking van jou.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:33 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Dit is uiteraard geen enkele bevestiging van zijn kwaliteiten of rendement, maar dat zul je ook beseffen.
Nee dat snap ik ook wel. Maar ik reageer slechts op die nieuwe gast.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Winnen op basis van één speler is niet te beoordelen. Vorig jaar werden de wedstrijden met Oleguer ook vaak beter gespeeld. En die is dit seizoen (nog) nergens te bekennen,
Ok akkoord, maar ik vind dat een speler die hard werkt en inzet toont per defenitie niet in de basis hoort te staan, een Dirk Kuyt is een keiharde werker maar een Inzaghi vele malen belangrijker.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je niet met die opmerking over punten komen. Ik weerleg slechts een opmerking van jou.
ok okquote:Op woensdag 2 september 2009 11:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel. Maar ik reageer slechts op die nieuwe gast.
442 of de inmiddels gehypte 4-2-3-1 inderdaad.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:08 schreef M0NTANA het volgende:
Wat mij betreft speelt Ajax de rest van het seizoen 4-4-2. De opstelling kan nog genoeg gevarieerd worden, maar de formatie moet nu eens blijven staan en ik heb het idee dat 4-3-3 teveel eiland-voetbal oplevert.
Ik ben er van overtuigt dat Sulejmani er wel bovenop komt. En in de selectie zie ik geen betere linksbuiten, dus voor mij is het logisch dat hij speelt.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:36 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Ok akkoord, maar ik vind dat een speler die hard werkt en inzet toont per defenitie niet in de basis hoort te staan, een Dirk Kuyt is een keiharde werker maar een Inzaghi vele malen belangrijker.
Zagreb is wel geinig met een vol uitvakquote:Op woensdag 2 september 2009 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet nog niet wat ik doe.
Anderlecht ga ik wel heen, maar die andere twee spreken me niet aan in zo'n leeg stadion.
Biscan vond ik echt een topper een paar jaar terug. Alleen blessuregevoelig geloof ik.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:26 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Je bent aardig zeker van je zaak he. Maar waarom haalt Biscan? Wat zijn zijn kwaliteiten?
Zeker.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hier PPT voor zuid 1.
Mooi samba-voetbal van de Balkan-mafia met de Braziliaanse zeehond en een Marokkaanse mietje tegen een paar suffe belgen, zigeuners uit Roemenie en criminelen uit Zagreb; daar heb ik wel zin in hoor.
Aanklagenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:12 schreef RayMania het volgende:
Twee passe-partous besteld, kreeg daarna een foutmelding, geld wel afgeschreven, maar geen bevestigingsmailtje gehad en op de site kan ik nog steeds 4 passe-partouts bestellen (wat aangepast moet worden in 2).
Heb maar gemailed, maar wat een kutgedoe weer.
Logisch als we 4-3-3 spelen ja, maar in een 4-4-2 wil ik hem enkel in de spits zien als hij speelt maar daar is hij zeker niet mijn 1e of 2e keus.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigt dat Sulejmani er wel bovenop komt. En in de selectie zie ik geen betere linksbuiten, dus voor mij is het logisch dat hij speelt.
Als er nu nog iets komt heeft Ajax het wel heel stil gehouden, zelfs de Telegraaf heeft niks gemeld. Ik zou er dus maar niet vanuit gaanquote:Op woensdag 2 september 2009 11:52 schreef Lennox het volgende:
[..]
Biscan vond ik echt een topper een paar jaar terug. Alleen blessuregevoelig geloof ik.
Zjin de lijsten met overschrijvingen die de KNVB heeft niet gewoon openbaar?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als er nu nog iets komt heeft Ajax het wel heel stil gehouden, zelfs de Telegraaf heeft niks gemeld. Ik zou er dus maar niet vanuit gaan
Dan komt er geen Biscan of iemand dusquote:Op woensdag 2 september 2009 11:57 schreef sjimz het volgende:
Nu heeft Ze Eduardo ineens nummer 4
[ afbeelding ]
En Kerlon ineens nummer 32
[ afbeelding ]
Nee, de CL wedstrijd tussen Ajax en toen nog Croatia Zagreb.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:58 schreef Espabilado het volgende:
http://www.nk-dinamo.hr/igrac/prikaz/655/default.aspx
Favoriete wedstrijd tot nu toe: Ajax - Dinamo 0:1
Zal wel de wedstrijd bedoelen waar het na 90 min 0:1 was en uiteindelijk 2:3 werd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |