Ik zal informeren naar de beschikbaarheid van Alje Schut en Sebastien Sansoni.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:13 schreef Seam het volgende:
zolang het een fysiek sterke en lange verdediger is ben ik al enigszins tevreden
Ook maar optimaal profiteren van de actie ja. 3 voor 2 is een steal.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:20 schreef ericajax het volgende:
Ben benieuwd..
Morgen ff kaarten voor EL kopen
quote:Bankzitter Babel ziet Ajax als optie
Ryan Babel overweegt een terugkeer naar Ajax als zijn rol bij Liverpool het komende half jaar niet veranderd. De aanvaller is bij de Engelse club lang niet verzekerd van een basisplaats.
Zijn reserverol kostte hem in eerste instantie een plek in de selectie van Oranje. "Dat was schrikken en best moeilijk", zegt Babel in De Telegraaf. "Maar voordat ik het wist, was ik door de blessure van Ibrahim Afellay al weer opgeroepen. Of ik er rekening mee had gehouden dat ik er eerst niet bijzat? Nee, ik had mijn ticket zelfs al geboekt."
Babel beseft dat hij moet spelen om een vaste plaats in het Nederlands elftal terug te verdienen. Maar bij Liverpool blijft het voorlopig bij zitvlees kweken. "Er is van alles toegezegd, maar de beloftes worden nog niet nagekomen. Ik zou meer speeltijd en kansen krijgen. Na de eerste nederlaag werd alleen ik geslachtofferd."
Mocht er in de komende periode niets veranderen, dan staat Babel open voor een nieuwe club in januari. Een terugkeer naar Ajax sluit hij niet uit. "Ik denk dat een half seizoen Ajax - met het oog op het WK - niet verkeerd zou zijn. Ik kan ook wel iets toevoegen", vindt Babel.
zal wel gehaald worden als suarez in de winter vertrekt...quote:
Over een jaar is Pantelic ook waarschijnlijk weg, als ze hek dan nog kunnen bindenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
zal wel gehaald worden als suarez in de winter vertrekt...
Toch vraag ik mij af waarom Ajax jou nog niet heeft gevraagd om scout te worden.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:35 schreef Dvm86 het volgende:
Ik mag hopen dat het niet om Biscan gaat. Dat zou een duidelijke paniekaankoop zijn en nog triester, geen verandering in beleid. Een verdediging met Atouba en Biscan klinkt mooier dan dat het in werkelijkheid is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |