Vind Trijntje echt de beste zangeres van NL (serieus !)quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:42 schreef golfer het volgende:
We zijn weer terug uit het openluchtheater bij ons om de hoek.
Vanavond een benefietconcert van Trijntje Oosterhuis and friends voor Unicef.
Heel veel BN-ers weer gezien.. Naast ons zat een rokende en drinkende Dennis van der Geest.
Vrienden van Trijntje die meededen waren o.a. de oude meiden van Total Touch, haar broer Tjeerd en haar schoonzussie Edsilia Romley en haar vriendin Candy Dulfer.
Genoeg muzikaliteit dus op het podium.
Ze heeft wel een lekkere strot ja, maar haar repertoire is niet altijd mijn smaak. Zeker niet als ze Burt Bacharackliedjes gaan kwelen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat een zangeres he Trijntje....voor mij echt de nr1 van NL (serieus !)
Heb nog het album liggen van de opening van de ArenAquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Vind Trijntje echt de beste zangeres van NL (serieus !)
die cd met Stevie Wonder nummers is echt helemaal top !quote:Op woensdag 2 september 2009 00:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb nog het album liggen van de opening van de ArenA.
B&G ook gefeliciteerd natuurlijkquote:Op woensdag 2 september 2009 12:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker! En toch een hele eer voor je dat je op onze trouwdag jarig bent he
en ik maar denken....er was ook iets met B&G...dacht eerst dat het de verjaardag van G z'n kleinkind wasquote:Op woensdag 2 september 2009 12:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker! En toch een hele eer voor je dat je op onze trouwdag jarig bent he
Nee, dat was een week geleden. Ook alweer 4 jaar geworden.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:42 schreef Bjoro het volgende:
en ik maar denken....er was ook iets met B&G...dacht eerst dat het de verjaardag van G z'n kleinkind was![]()
Kan ie al Golfert zeggen ?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat was een week geleden. Ook alweer 4 jaar geworden.
Het is een zij.quote:
Almostquote:Op woensdag 2 september 2009 14:15 schreef tong80 het volgende:
Al aan het zuipen Bjoro ?
Tong's VBL Dilemma topic # 5
Hij is een zijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |