dan kom ik zeker kijken, want dat kan ik vanaf m'n werk kruipenquote:Op woensdag 2 september 2009 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]GLOW
Dan zul je wel op Strijp staan, daar staan nl wel vaker dans en toneelvoorstellingen tijdens glow. Leuk!
Nou voor mij werkt het, dus als jij mij een wijf vind ben jij het ookquote:Op woensdag 2 september 2009 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Troostchocolade is voor vrouwen. Noem je me nu een wijf?!
so you're going to drop out?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
viel gister ochtend al tegen
dan wordt het toch de kappersacademiequote:Op woensdag 2 september 2009 17:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
viel gister ochtend al tegen
O ja dat zei je al.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee in het TAC waarschijnlijk
Bitch please! Noem je me nu oud?!?!quote:Op woensdag 2 september 2009 17:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou voor mij werkt het, dus als jij mij een wijf vind ben jij het ook
met al die knipnichten zekerquote:Op woensdag 2 september 2009 17:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dan wordt het toch de kappersacademie
jij bent toch ook een beetje een knipnichtquote:Op woensdag 2 september 2009 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
met al die knipnichten zeker![]()
Nee jij noemt mij een oud wijf, en dat eerste dat is terecht, heb nog steeds een voorsprong van 10 jaarquote:Op woensdag 2 september 2009 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bitch please! Noem je me nu oud?!?!
alleen verkniptquote:Op woensdag 2 september 2009 17:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jij bent toch ook een beetje een knipnicht
hoe bedoel jequote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:19 schreef Keukenkast het volgende:
Ang3l, wil je er misschien over praten?
quote:
NEEquote:Op woensdag 2 september 2009 17:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgende keer toch de prikpil? of ouderwetse Marvelon ?
dank jequote:
kom maar langsquote:Op woensdag 2 september 2009 18:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank je![]()
wat is het stil hier weer zal ik er even een stelling in gooien : "ik heb zin om keihard te sexen vanavond, wie ook ?"
OMG dr zitten echt alleen maar lelijke jongens in je klas he..quote:
nou wil ik me nergens mee bemoeien, maar knopen door hakken, keuzes maken kunnen een hoop lucht gevenquote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
OMG dr zitten echt alleen maar lelijke jongens in je klas he..
is dit nu een belediging naar mijquote:Op woensdag 2 september 2009 18:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
OMG dr zitten echt alleen maar lelijke jongens in je klas he..
boek maar www.tap.pt en ik ben er over een paar uurquote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou wil ik me nergens mee bemoeien, maar knopen door hakken, keuzes maken kunnen een hoop lucht geven
kom maar opquote:Op woensdag 2 september 2009 18:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank je![]()
wat is het stil hier weer zal ik er even een stelling in gooien : "ik heb zin om keihard te sexen vanavond, wie ook ?"
zie boven antwoordquote:
Ben je secretaresse nietquote:Op woensdag 2 september 2009 18:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
boek maar www.tap.pt en ik ben er over een paar uur
volgens mij welquote:Op woensdag 2 september 2009 18:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is dit nu een belediging naar mij
quote:
moet ik ook reageren erop danquote:
Ik zit party monster te kijken. Macauly Culkin is weird.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waar blijf je eigenlijk met je diepgaande discussiepunten
ik zou niet durven..quote:
dus als hier toevallig maar een homo woont moet ik maar met hem nemen?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zou niet durven..
maar JIJ zit in god mag weten welk zonnig oord,
dan kan ie toch beter iemand nemen die bij m in de klas zit?
wat zou beter zijn sex met een Nl'er of met een ZuidEuropeaanquote:Op woensdag 2 september 2009 18:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zou niet durven..
maar JIJ zit in god mag weten welk zonnig oord,
dan kan ie toch beter iemand nemen die bij m in de klas zit?
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus als hier toevallig maar een homo woont moet ik maar met hem nemen?
ik ga voor de NL'erquote:Op woensdag 2 september 2009 18:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat zou beter zijn sex met een Nl'er of met een ZuidEuropeaan
Duh. My birthday!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
dachten wij dat de zomer echt afgelopen was.
nee hoor, volgende week, vanaf zondag, is het weer de hele week heerlijk weer
heerlijk hier aan de Costa del brabant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |