Ja, kost je wel 5 punten als je in beroep wilt gaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
4 punten voor een struikelpartij?? Schandalig... Is er ook een beroepscommissie?
Er worden dus 5 punten afgetrokken van m'n huidige aantal? Klinkt niet ongunstigquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:39 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ja, kost je wel 5 punten als je in beroep wilt gaan.
Nee, die krijg je er natuurlijk bij.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Er worden dus 5 punten afgetrokken van m'n huidige aantal? Klinkt niet ongunstig
leuke puntjes voor VJquote:1 maal een kaart gekregen Jan Vilím 20'
Geschorst voor de volgende wedstrijd Jan Vilím 24'
Liep een pleister op Azim Tiryaki 36'
Raakte geblesseerd Mieczysław Chwastyk 84'
Ik snapte al niet helemaal wat je nu zo opeens op m'n teampagina deedquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:27 schreef Grumpey het volgende:
volgens mij doe ik goede zaken deze week, heb de directe concurrentie eens bekeken, en iedereen heeft kaarten gespaard
Ja, dat snap ik. Anders hadden ze net zo goed fan kunnen worden van de plaatselijke korfbalclubquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:02 schreef Ruudt het volgende:
De supporters hadden er genoeg van en dreigden weg te blijven als het team zo door ging.
weer puntjes voor VJquote:1 maal een kaart gekregen Robin Kessels 12'
Geschorst voor de volgende wedstrijd Robin Kessels 51'
1 maal een kaart gekregen Ronnie Klode 53'
toch weer mooi 4 puntjes als ik het goed hebquote:
En ik een +2quote:Op zondag 1 november 2009 22:02 schreef NelisZ het volgende:
Fijn is dat, sta ik eindelijk eerste, haal ik -3
0 punten.quote:Op zondag 1 november 2009 22:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En ik een +2
En nico heeft deze week geen team opgesteld...wat betekent dat voor zn punten?
Niet de bonuspunten voor veroorzaken.quote:Op maandag 2 november 2009 09:06 schreef Grumpey het volgende:
hmm, heb wel twee blessures bij tegenstander, maar in de engelse versie worden deze niet door mij veroorzaakt, levert het me dan wel punten op?
Eens kijken..quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hmm. Als ik goed geteld heb, sta ik 1e van de GL nu...
Op basis van de meeste -3's, aangezien ik qua punten gelijk sta met grumpey...
Klopt. Maar vorige week had je 2 punten en ik een -3.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:33 schreef Grumpey het volgende:
Volgens mij heb ik in ieder geval de laatste week weer -3 gehad
Dat valt wel mee hoor, volgens mij krijg ik er nog een -3 bijquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:03 schreef Flappekz het volgende:
Wordt tijd voor een monsterscore, concurrentie is te dichtbij...
Hmm, dat wist ik niet, maar ik geloof ruud zijn oordeel volledigquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ohw. Grumpey had zelfs 6 punten in week 8. Dan sta ik helemaal alleen op de 1e plaats. Nu hopen dat die watjes dat volhouden de laatste 5 wedstrijden.
ik zit je met Nelisz op de hielenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:03 schreef Flappekz het volgende:
Wordt tijd voor een monsterscore, concurrentie is te dichtbij...
ik niet meer hoor, ik krijg er nog 2 x -3 bijquote:Op maandag 16 november 2009 09:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zit je met Nelisz op de hielen
Ook voor jou komt er nog een -3 aan, zag ik. Ik scoor wekelijks wel wat puntjes, maar niet echt veel. Hopen dat anderen ook geen monsterscores neer gaan zetten, dan komt t goedquote:Op maandag 16 november 2009 09:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zit je met Nelisz op de hielen
quote:Op maandag 16 november 2009 13:25 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik praat alleen over de huidige officiele stand!
1x direct rood, 2x geel, pleister.quote:Op maandag 16 november 2009 13:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ook voor jou komt er nog een -3 aan, zag ik. Ik scoor wekelijks wel wat puntjes, maar niet echt veel. Hopen dat anderen ook geen monsterscores neer gaan zetten, dan komt t goed
Ach, 1 weekje weer een +9 voor jou, en het komt toch nog goedquote:Op maandag 30 november 2009 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ook een +1. Maar ik heb een aardige voorsprong zo te zien.
dF heeft een -3, Grump heeft een -3, Scud heeft +4 (of meer...). Dus ik behoud een voorsprong van 8 punten op Grumps. Dat moet ik dus nog 2 wedstrijden zien vol te houden.
Vandaag direct rood, en nog een gele kaartquote:Op maandag 30 november 2009 15:58 schreef NelisZ het volgende:
Weer geen kaarten voor mij....
Ik denk dat we Flappie wel al mogen feliciteren met het winnen van de Vinnie Jones Award
En vorige week moet ook nog opgeteld worden. je Staat boven (of onderquote:Op zondag 6 december 2009 23:09 schreef Grumpey het volgende:
geniale week deze week: ik -3, en bizkit666 +veel. Spannend!
Staat heel dicht op elkaar nu inderdaad. Hopelijk heeft Ruudt tijd om voor zondagavond ronde 12 en 13 te updatenquote:Op zondag 6 december 2009 23:09 schreef Grumpey het volgende:
geniale week deze week: ik -3, en bizkit666 +veel. Spannend!
quote:Op maandag 7 december 2009 14:01 schreef rompompom het volgende:
Twee keer geel + blessure bij tegenstander. Een podiumplek zit er zeker in, maar meer niet, geloof ik..
Dat had ik nu al gedaan, maar die hebben me slechts 1 of 2 gele kaarten opgeleverdquote:Op maandag 7 december 2009 14:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja ja ja, het is al duidelijk!
Volgend jaar maar eens wat houthakkers inkopen..
Drukker gehad dan verwacht, morgen..quote:Op zondag 6 december 2009 23:55 schreef Ruudt het volgende:
Ik update ronde 12 en 13 tegelijk en dat staat zeker voor het weekend online!
Thnxquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:38 schreef Ruudt het volgende:
Hier is de update dan eindelijk en het is onderin nog spannend!
[ afbeelding ]
Dat zou dan wel weer een aparte award waard zijn, als dat nog gebeurtquote:Op zondag 13 december 2009 14:58 schreef Flappekz het volgende:
Ik mag dit natuurlijk niet meer uit handen geven he
Nou inderdaad...quote:Op zondag 13 december 2009 17:35 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer een aparte award waard zijn, als dat nog gebeurt
Feli inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
ScudRaket gefeliciteerd!
Ik in de laatste 2 weken.quote:Op maandag 14 december 2009 09:43 schreef Grumpey het volgende:
Ik heb het behoorlijk verneukt in de laatste week weer vermoed ik
Mijn vorige VJ won ik ook vanaf de 4e plek voor de laatste speelronde. Helaas zelf -3 nu, dus Flap, gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 december 2009 17:35 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer een aparte award waard zijn, als dat nog gebeurt
is goed!quote:Op donderdag 24 december 2009 08:42 schreef Grumpey het volgende:
Zou iemand mij in dat nieuwe topic willen inschrijven? Asjeblieft? Ik ga namelijk vanaf nu een week weg en ik weet niet of ik nog op fok kom voor die tijd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |