Idd, wat een kutmuziek, voor zover je het "muziek" kunt noemenquote:
Je moet je muil houwe!quote:Op zondag 6 september 2009 10:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Idd, wat een kutmuziek, voor zover je het "muziek" kunt noemen
Voebalquote:Op zondag 6 september 2009 10:55 schreef JortK het volgende:
Wat een tyfuszooi trouwens, ik wil naar q-Base maar zaterdag speelt me club tegen AZ om 20:45![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
begin toch wel heel benieuwd te worden naar het D&S albumzo aan de tracks die tot nu toe te beluisteren zijn geweest te horen gaat het redelijk gevarieerd worden...
en mijn nieuwsfeiten zijn dan ook de volgende:
[..]
Respect voor deze strakke releaseplanning... nu nog zien of er geen vertraging bij komt (tja het blijft scantraxx)
en om even in dezelfde sfeer te blijven:
DBSTF vs. Deepack - Rock Diz/In Other Wordz (Scantraxx Evolutionz/EVO005)
is uit en ik vind hem wel lekker
De keuze Q-Base / AZ is wel heel makkelijk.quote:Op zondag 6 september 2009 10:55 schreef JortK het volgende:
Wat een tyfuszooi trouwens, ik wil naar q-Base maar zaterdag speelt me club tegen AZ om 20:45![]()
![]()
Die-Hard hoor jongenquote:Op zondag 6 september 2009 11:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
Q-base of voetbal.. lastige keuze...![]()
http://partyflock.nl/party/152850:Future_Parade_2009.html
gaan er meer mensen afteren met Fusion (maar ook Def Rhymz) komende zondag?
afhankelijk van mijn lichamelijke toestand ben ik aanwezig
herkenbaar.quote:Op zondag 6 september 2009 12:15 schreef nattermann het volgende:
Godver, moet nog kaarten voor XQ bestellen maar mijn bankrekening gunt het me niet
Is dit serieus?quote:Op zondag 6 september 2009 10:55 schreef JortK het volgende:
![]()
Ik geloof niet dat daar heel veel van terecht gekomen is, ik heb ook geen mic gezien, maar goed.quote:Op zondag 6 september 2009 12:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
herkenbaar.
Schoot me net trouwens te binnen dat bij de FoS-Tour in de outland toch een microfoon was opgesteld en dat je daarin een tekst kon inspreken. De winnaar zou dan toch verwerkt worden in een donkey rollers track ofzo? Heeft iemand daar ooit nog wat van gehoord?
ado zien verliezen of het festival van het jaar.quote:Op zondag 6 september 2009 10:55 schreef JortK het volgende:
![]()
Je krijgt een dikke zoen op Q-basequote:Op zondag 6 september 2009 16:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ben iig op Q-base
en om te vieren dat ik daar ben zit er een cadeautje in jullie inbox
quote:Op zondag 6 september 2009 16:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ben iig op Q-base
en om te vieren dat ik daar ben zit er een cadeautje in jullie inbox
wacht eerst maar eens af of je na het luisteren nog steeds zo blij met me bentquote:Op zondag 6 september 2009 17:04 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je krijgt een dikke zoen op Q-base(of toch maar niet......)
Dank u zeer!quote:Op zondag 6 september 2009 17:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
wacht eerst maar eens af of je na het luisteren nog steeds zo blij met me bent
@ LTnox -> done
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |