Hallo allemaal.
Zoals wij allen weten is het de bedoeling dat men tijdens autorijden op de weg let. Als er gevaar dreigt en dan kun je medeweggebruikers verwittigen door te toeteren.
Vrouwelijke foksters die ook dagelijks de fiets gebruiken zullen het misschien (het is ook een beetje route-afhankelijk) wel herkennen. Je bent onderweg op de fiets waar dan ook naar toe en plotseling uit het niets begint een voorbij rijdende auto te toeteren. Ik schrik me dan altijd kapot, want toeteren, dat betekent immers gevaar. Zodra ik dan opzij kijk word je meestal aangekeken door een grijnzende bestuurde en eventuele mede passagiers.
Nouja, af en toe heb je dat dus. Kan vervelend zijn. Tot nog toe was het nooit een aanleiding om een topic te openen. Alleen vanochtend was ik op weg naar school. 's Ochtends heb ik nog nooit last gehad van dit soort ongein. Maar vanochtend toeterde een of andere malloot dus. Alleen ik ben dan nogal slaperig en ochtenhumeurig en door deze actie werd het onmiddellijk aangewakkerd. Nog nooit heb ik zo pissig een grijnzend persoon aangekeken. Het is godverdomme ochtend (7:40 om precies te zijn) laat me dan met rust!
Klacht: Idiote toeteraars met lelijke grijnshoofden.