Exclusief van AF. Komt van een betrouwbaar lid. Zou het om Prahic gaan?quote:In een race tegen de klok heeft Ajax vlak voor de deadline nog een speler aangemeld bij KNVB. Het betreft een verdediger uit de Kroatische competitie.
Onduidelijk is nog of Ajax ook de details in de overeenkomst met de speler rondkrijgt.
Verdommequote:Op dinsdag 1 september 2009 20:51 schreef sjimz het volgende:
Dvm met een versteegrobje.
Hoho het zegt niet dat hij sowieso komt, maar die gast is erg betrouwbaar dus daarom meldt ik het toch maar.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:51 schreef thewishmaster het volgende:
Toch nog een verdediger erbij dus, hopelijk niet de nieuwe Wielaert, Oleguer of erger nog het nieuwe circus Atouba.
Doe mij maar een kampioenschap. Dat lijkt me nog veel lekkerder.quote:
Jong Ajax heeft ook nog een oppepper nodig.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als dat waar zou zijn hebben jullie al 31 selectiespelers. Zijn er ook nog wat mensen weg gegaan voor de deadline of gaan jullie met 31 man de competitie in?
Hey, heb je die vraag niet al eerder vandaag gesteld?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als dat waar zou zijn hebben jullie al 31 selectiespelers. Zijn er ook nog wat mensen weg gegaan voor de deadline of gaan jullie met 31 man de competitie in?
Dat zie je fout. We gaan met 31 man kampioen worden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nee die vraag heb ik nog niet eerder gesteld.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hey, heb je die vraag niet al eerder vandaag gesteld?
En jij als Ajax volger moet toch wel weten wie er weg zijn gegaan.
Jong Ajax moet volgende week wel gewoon spelen volgensmij,quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spannend! Mooie dag, en dan twee weken moeten wachten op het resultaat
Mwoa, aangezien die Brazilianen eerst fit moeten worden en beginnen bij Jong Ajax, zul je ze in het eerste niet zien de komende weken/maanden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spannend! Mooie dag, en dan twee weken moeten wachten op het resultaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |