quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:41 schreef kvd het volgende:
dus.....dom doen is ook een vak, 2 keer de OP is te veel van het goede....
Voor de vorm: Jessica - The Allman Brothers Bandquote:Op woensdag 2 september 2009 01:13 schreef wankius_maximus het volgende:
ik zoek een nummer wat ik toevallig hoorde op de radio,
het was instrumentaal met voornamelijk gitaar
een beetje blues achtig
klinkt vaag, maar meer kon ik er niet van maken
Lijkt me sterk dat Ubisoft hier een bestaand nummer voor gebruiktquote:Op woensdag 2 september 2009 11:56 schreef Susteren het volgende:
hoe heet het eerste liedje? maar niet die van ubisoft![]()
Alvast bedankt!
Edit: Ander nr, ken het wel...quote:Op woensdag 2 september 2009 22:07 schreef EggsTC het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ulevard_s11_a175.xml
Kan iemand zeggen welk nr begint als je het filmpje op 23:23 zet , is wel een bekende geloof ik. Viool klassiek oid.
ik moest aan deze denkenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:03 schreef hellbound het volgende:
Ik zoek een nummer met een stukje tekst dat klinkt (voor mij dan toch) als
"if you really really want me, to be your fantasy"
ik heb de tekst al gegoogled, maar dan kom ik meestal uit op een liedje van do or die, en die is het niet, het is meer een pop/electro (?) achtig nummer, redelijk recent denk ik.
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:28 schreef Urquhart het volgende:
ik zoek een redelijk bekend nummer, komt regelmatig weleens op de radio. Vrolijk deuntje, met trompet erin. Nummer komt ergens uit de jaren '90, met een videoclip die zich afspeelt in een supermarkt
sweet!quote:Op donderdag 3 september 2009 15:06 schreef NikkelCobalt het volgende:
die? Er is ook een dance versie van geloof ik.
edit; ja dit hem sowieso niet, ik zoek nog ff verder
edit2;
die bedoelde je? Volgens mij enigsinds afgeleid van nummer hierboven vandaar die eerste
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:41 schreef SuperRogier het volgende:
Van wie is ook al weer die remix van Krezip - Stay (If I Could) die veranderd in hardstyle zeg maar..? Ik hoorde em laatst weer.. maar kan em ff niet vinden..
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:41 schreef SuperRogier het volgende:
Van wie is ook al weer die remix van Krezip - Stay (If I Could) die veranderd in hardstyle zeg maar..? Ik hoorde em laatst weer.. maar kan em ff niet vinden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |