abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72352510

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
  • Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
  • Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
  • Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

Handige links:*

www.midomi.com/
    www.musipedia.org/whistle.0.html?&L=0
    www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
    www.megamediamagazine.nl/mvtr.php
    www.adformatie.nl/campagnes/
    www.muzieknu.nl/category/muziek-in-reclame/ (Nieuw!)
    www.rwdbase.nl/ (Nieuw!)

*Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen

Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
  • Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. In dit geval is dat Help ik zoek...#270

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco
  • pi_72352573
    dus.....dom doen is ook een vak, 2 keer de OP is te veel van het goede....
    pi_72352664
    Nog maar eens proberen dan:

Weet iemand wat het nummer is vanaf 1:58? (staan 2 filmpjes maar zijn beide hetzelfde )

Klik op deze link om youtube in een nieuw venster te openen en meteen naar 1:58 te gaan (niet op het niet werkende plaatje klikken)

En tevens tvp
    hula
      dinsdag 1 september 2009 @ 20:44:42 #4
    259788 Bakkerbier
    Overactief, Irritant, Kansloos
    pi_72352696
    quote:
    Op dinsdag 1 september 2009 20:41 schreef kvd het volgende:
    dus.....dom doen is ook een vak, 2 keer de OP is te veel van het goede....
    niet huilen
    Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
    pi_72352758
    MZP
      dinsdag 1 september 2009 @ 21:14:05 #6
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_72360699
    ik zoek een nummer wat ik toevallig hoorde op de radio,
    het was instrumentaal met voornamelijk gitaar
    een beetje blues achtig

klinkt vaag, maar meer kon ik er niet van maken
    -
      woensdag 2 september 2009 @ 08:35:34 #8
    267282 iggyinthehouse
    the man from outta space
    pi_72362739
    Tsja dat wordt moeilijk. Op welk radiostation heb je het gehoord, wanneer etc? Komt er echt niks van stem in? Denk niet dat iemand dit zo weet...
      woensdag 2 september 2009 @ 08:57:03 #9
    54096 Gambolputty
    von Hautkopft of Ulm
    pi_72362899
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 01:13 schreef wankius_maximus het volgende:
    ik zoek een nummer wat ik toevallig hoorde op de radio,
    het was instrumentaal met voornamelijk gitaar
    een beetje blues achtig

klinkt vaag, maar meer kon ik er niet van maken
    Voor de vorm: Jessica - The Allman Brothers Band
    And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
    pi_72366481

hoe heet het eerste liedje? maar niet die van ubisoft

Alvast bedankt!
    Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
    Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
    Mijn ode aan Susteren. :')
    pi_72375279
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 11:56 schreef Susteren het volgende:

hoe heet het eerste liedje? maar niet die van ubisoft

Alvast bedankt!
    Lijkt me sterk dat Ubisoft hier een bestaand nummer voor gebruikt Ik denk dat je moet wachten op de OST.
    Rise and rise again, until lambs become lions...
    pi_72380037
    Ik zoek de titel van een nummer wat wordt gebruikt bij sommige scenes van boer Frans in man bijt hond. Het is een rustig nummer, stijl kan ik niet benoemen, met in ieder geval tuba, viool en trompet. Enige stukje dat ik zo snel kon vinden was dit:

Beginnend vanaf 1:28.

Wie oh wie?
    pi_72382071
    Ik zoek een nummer met een stukje tekst dat klinkt (voor mij dan toch) als

"if you really really want me, to be your fantasy"

ik heb de tekst al gegoogled, maar dan kom ik meestal uit op een liedje van do or die, en die is het niet, het is meer een pop/electro (?) achtig nummer, redelijk recent denk ik.
    pi_72382252
    http://www.rtl.nl/compone(...)ulevard_s11_a175.xml

Kan iemand zeggen welk nr begint als je het filmpje op 23:23 zet , is wel een bekende geloof ik. Viool klassiek oid.
    Lambo of Rekt
      woensdag 2 september 2009 @ 22:17:23 #15
    129638 Lov1
    Bring it on :)
    pi_72382674
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 22:07 schreef EggsTC het volgende:
    http://www.rtl.nl/compone(...)ulevard_s11_a175.xml

Kan iemand zeggen welk nr begint als je het filmpje op 23:23 zet , is wel een bekende geloof ik. Viool klassiek oid.
    Edit: Ander nr, ken het wel...
    Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
    pi_72385008
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 22:03 schreef hellbound het volgende:
    Ik zoek een nummer met een stukje tekst dat klinkt (voor mij dan toch) als

"if you really really want me, to be your fantasy"

ik heb de tekst al gegoogled, maar dan kom ik meestal uit op een liedje van do or die, en die is het niet, het is meer een pop/electro (?) achtig nummer, redelijk recent denk ik.
    ik moest aan deze denken
      donderdag 3 september 2009 @ 14:40:10 #17
    147650 based
    my very own drum!
    pi_72399255
    hey,
    mijn huisgenoot en ik zitten al een week lang met een melodie in ons hoof en we weten niet welk nr het is.
    mijn huisgenoot denkt dat het een of ander rnb nummer is (ala destiny's child ) maar ik zat aan een top40 dance nr te denken.
    kan iemand helpen?
    ik heb geprobeerd een stukje na te spelen
    hier te downloaden

bedankt alvast

http://www.mediafire.com/file/kjn5dkzfgmm/welk nummer is dit.mp3
    I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
    pi_72399965

die? Er is ook een dance versie van geloof ik.

edit; ja dit hem sowieso niet, ik zoek nog ff verder

edit2;

die bedoelde je? Volgens mij enigsinds afgeleid van nummer hierboven vandaar die eerste

[ Bericht 22% gewijzigd door NikkelCobalt op 03-09-2009 15:18:02 ]
    hula
    pi_72400599
    ik zoek een redelijk bekend nummer, komt regelmatig weleens op de radio. Vrolijk deuntje, met trompet erin. Nummer komt ergens uit de jaren '90, met een videoclip die zich afspeelt in een supermarkt
    pi_72400691
    quote:
    Op donderdag 3 september 2009 15:28 schreef Urquhart het volgende:
    ik zoek een redelijk bekend nummer, komt regelmatig weleens op de radio. Vrolijk deuntje, met trompet erin. Nummer komt ergens uit de jaren '90, met een videoclip die zich afspeelt in een supermarkt
    pi_72400752
    quote:
    Exact, dank u
      donderdag 3 september 2009 @ 16:18:29 #22
    147650 based
    my very own drum!
    pi_72402206
    quote:
    Op donderdag 3 september 2009 15:06 schreef NikkelCobalt het volgende:

die? Er is ook een dance versie van geloof ik.

edit; ja dit hem sowieso niet, ik zoek nog ff verder

edit2;

die bedoelde je? Volgens mij enigsinds afgeleid van nummer hierboven vandaar die eerste
    sweet!
    die boozywoozy bedoel ik ja
    super bedankt!
    I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
    pi_72404677
    Van wie is ook al weer die remix van Krezip - Stay (If I Could) die veranderd in hardstyle zeg maar..? Ik hoorde em laatst weer.. maar kan em ff niet vinden..
    pi_72406600
    quote:
    Op donderdag 3 september 2009 17:41 schreef SuperRogier het volgende:
    Van wie is ook al weer die remix van Krezip - Stay (If I Could) die veranderd in hardstyle zeg maar..? Ik hoorde em laatst weer.. maar kan em ff niet vinden..

Die?
    hula
    pi_72406839
    quote:
    Op donderdag 3 september 2009 17:41 schreef SuperRogier het volgende:

bedoel je niet met Armin van Buuren ?
    Het is alleen niet echt hardstyle

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')