abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72712909
ik zoek een 90s nummer.. in de videoclip zijn 3 dames (zusjes?) die in een auto zingen. volgens mij waren ze een beetje hippie achtig gekleed. ik kan mij er verder weinig van herinneren, behalve dat het ik het een goed nummer vond wie herkent hem ?
..///
pi_72712937
quote:
Op zondag 6 september 2009 00:22 schreef Fransvis het volgende:

[..]

Vanavond kwam dit plaatje weer voorbij op TMF NL. Ze zijn dus met zijn tweeen, treden op in een kasteel of landhuis. Zanger donker haar, guitarist blond. Door de hele clip komt een klein jongetje in beeld, soms speelt ie met een voetbal, soms tekent ie symbolen in de lucht waaronder een vraagteken. Een refrein kon ik er niet uithalen, maar hoor ze wel iets zingen in de trent van 'the storm is catching us'....

Zelf al gevonden....Infront met Stormy Mind...

http://www.tmf.nl/video/24293/infront_stormy_mind.html
  zondag 13 september 2009 @ 23:34:23 #203
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_72717706
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:49 schreef bhm het volgende:
Ok, kent iemand het nummer wat onder dit filmpje zit?

DJ Dean - Protect Your Ears, volgens de reacties.

@KVD, nee... Heb net5 wel al gemaild, hopelijk kunnen ze me het vertellen!
Living and loving in the moment.
  zondag 13 september 2009 @ 23:44:58 #204
147650 based
my very own drum!
pi_72718059
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:44 schreef wipes66 het volgende:
ik zoek een 90s nummer.. in de videoclip zijn 3 dames (zusjes?) die in een auto zingen. volgens mij waren ze een beetje hippie achtig gekleed. ik kan mij er verder weinig van herinneren, behalve dat het ik het een goed nummer vond wie herkent hem ?
je bedoelt vast ironic van alanis morrisette

I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
pi_72720184
quote:
Die onderste is niet het nummer dat Pitbull gebruikt heeft, maar deze wel:

Echt slecht, hij heeft alleen wat geknipt in het nummer. Hoe makkelijk kan je ene hit scoren
pi_72722522
Haaay!
ik ben op zoek naar 2 nummers!
het eerste is een nummer in het frans heel langzaam geloof dat het door een vrouw gezongen word en tussen 1980 en 1995 was een schatting.
Het nummer word eigenlijk gesproken,en het is geen J'taime mon na plus!

en het 2de nummer en hier word ik echt gek van want het zit al zo'n 2 jaar in me hoofd en ik weet het nu nog niet.
het word denk ik door een groep gezongen maar ik hoor alleen dame zingen.
iets met emoticional onreleasebale(sorry me engelse typwijze is een beetje slecht)
dit nummer heeft ook dezelfde jaarschatting als de vorige!
Alvast heel erg bedankt!!!
  maandag 14 september 2009 @ 11:29:20 #207
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_72725021
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:27 schreef cookie18 het volgende:

en het 2de nummer en hier word ik echt gek van want het zit al zo'n 2 jaar in me hoofd en ik weet het nu nog niet.
het word denk ik door een groep gezongen maar ik hoor alleen dame zingen.
iets met emoticional onreleasebale(sorry me engelse typwijze is een beetje slecht)
dit nummer heeft ook dezelfde jaarschatting als de vorige!
Alvast heel erg bedankt!!!
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_72725088
Ben opzoek naar een artiest die gister onder Boer zoekt Vrouw werd gedraaid. Beetje zo'n muziek als Gustavo Santaolalla.
  maandag 14 september 2009 @ 11:38:33 #209
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_72725268
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:27 schreef cookie18 het volgende:
Haaay!
ik ben op zoek naar 2 nummers!
het eerste is een nummer in het frans heel langzaam geloof dat het door een vrouw gezongen word en tussen 1980 en 1995 was een schatting.
Het nummer word eigenlijk gesproken,en het is geen J'taime mon na plus!
?
pi_72729043
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:44 schreef based het volgende:

[..]

je bedoelt vast ironic van alanis morrisette

tnx based! dat is hem
..///
pi_72729930
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:29 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Mick Jagger is geen dame
Rise and rise again, until lambs become lions...
pi_72731659

Heel bekend, maar ik kom maar niet op de titel/artiest..
pi_72731738
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:51 schreef Bobooo het volgende:

Heel bekend, maar ik kom maar niet op de titel/artiest..

Beetje zelf google'n op de tekst die je hoort in het nummer en je hebt hem.
pi_72731775
Ja sorry.
Maar toch, dankje
pi_72731975
ik had vroeger een heel leuk liedje en nu ben ik hem kwijt
het was een filmpje met een gothic achtig iets erin en een man die in een wereld zat met allemaal
mensen met witte maskers
en hij had koekjes gebakken en toe liep er zo'n gozer tegen hem op, op de straat
en toen werd hij neergeslagen door de politie met een masker;-)
en het was iets met rock achtig en toch een beetje zacht
zouden jullie me alsjeblieft willen helpen met zoeken???
lul niet over je fiets!!!
we fietsen ook niet over jouwn lul!!!!;-)
pi_72732223
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:02 schreef willem1231 het volgende:
ik had vroeger een heel leuk liedje en nu ben ik hem kwijt
het was een filmpje met een gothic achtig iets erin en een man die in een wereld zat met allemaal
mensen met witte maskers
en hij had koekjes gebakken en toe liep er zo'n gozer tegen hem op, op de straat
en toen werd hij neergeslagen door de politie met een masker;-)
en het was iets met rock achtig en toch een beetje zacht
zouden jullie me alsjeblieft willen helpen met zoeken???
Rustig rustig...3 keer binnen 21 uur is een beetje teveel van het goede...zie de OP:
quote:
Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
En als je niet meteen antwoord hebt, even wachten, niet iedereen kijkt elke dag op fok en misschien heb je wel gewoon een moeilijke clip/nummer
pi_72733292
quote:
Echt slecht, hij heeft alleen wat geknipt in het nummer. Hoe makkelijk kan je ene hit scoren
walg ik ook van, dat soort mensen...
  maandag 14 september 2009 @ 21:55:52 #218
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_72744842
Hey, Ik heb me speciaal aangemeld voor deze vraag. Ik kan dus een liedje niet vinden. Ik heb meer dan 10 variaties van titels ingevoert in Youtube maar zonder resultaat .

Het liedje heet iets van Lagothic/lakottic/lacotik of iets dergelijks, het heeft een catchy beat, best een bekende . Het liedje is denk ik ook vrij nieuw.

Help mij aub, ik zit echt in een dip omdat ik het liedje niet kan vinden/beluisteren .
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
  maandag 14 september 2009 @ 23:07:36 #219
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_72749587
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:45 schreef Stinus het volgende:

[..]

Mick Jagger is geen dame
Klinkt soms wel zo..

[ Bericht 14% gewijzigd door Gambolputty op 15-09-2009 07:28:57 ]
pi_72749945
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Joeri. het volgende:
Hey, Ik heb me speciaal aangemeld voor deze vraag. Ik kan dus een liedje niet vinden. Ik heb meer dan 10 variaties van titels ingevoert in Youtube maar zonder resultaat .

Het liedje heet iets van Lagothic/lakottic/lacotik of iets dergelijks, het heeft een catchy beat, best een bekende . Het liedje is denk ik ook vrij nieuw.

Help mij aub, ik zit echt in een dip omdat ik het liedje niet kan vinden/beluisteren .
Zing/neurie ff wat dan
hula
pi_72750550
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Joeri. het volgende:

ik weet niet wat voor soort muziek, maar naar aanleiding van die naam/titel moet ik denken aan

of aan

pi_72751737
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=4079

wie weet hoe het nummer heet vanaf 0.12 seconden?

bedankt alvast
  maandag 14 september 2009 @ 23:46:32 #223
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_72751804
Wow, ik weet niet hoe ik je kan bedanken Kvd ! Het is de eerste vid . Reuze bedankt . Eindelijk heb ik em *gaat helemaal los* !
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
pi_72752060
quote:
Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef Joeri. het volgende:
Wow, ik weet niet hoe ik je kan bedanken Kvd ! Het is de eerste vid . Reuze bedankt . Eindelijk heb ik em *gaat helemaal los* !
graag gedaan, twijfelde er wel aan, zo nieuw is tie namelijk niet, nu al 10 jaar geleden dat ie uitkwam. Wat betekend dat ik oud begin te worden, kan me de tijd nog herinneren dat ik er helemaal op los ging tijdens mijn studententijd...zucht....
pi_72754168
quote:
Op maandag 14 september 2009 23:51 schreef kvd het volgende:

[..]

graag gedaan, twijfelde er wel aan, zo nieuw is tie namelijk niet, nu al 10 jaar geleden dat ie uitkwam. Wat betekend dat ik oud begin te worden, kan me de tijd nog herinneren dat ik er helemaal op los ging tijdens mijn studententijd...zucht....
Het blijft gewoon een goed nummer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')