Zelf al gevonden....Infront met Stormy Mind...quote:Op zondag 6 september 2009 00:22 schreef Fransvis het volgende:
[..]
Vanavond kwam dit plaatje weer voorbij op TMF NL. Ze zijn dus met zijn tweeen, treden op in een kasteel of landhuis. Zanger donker haar, guitarist blond. Door de hele clip komt een klein jongetje in beeld, soms speelt ie met een voetbal, soms tekent ie symbolen in de lucht waaronder een vraagteken. Een refrein kon ik er niet uithalen, maar hoor ze wel iets zingen in de trent van 'the storm is catching us'....
DJ Dean - Protect Your Ears, volgens de reacties.quote:Op zondag 13 september 2009 18:49 schreef bhm het volgende:
Ok, kent iemand het nummer wat onder dit filmpje zit?
je bedoelt vast ironic van alanis morrisettequote:Op zondag 13 september 2009 21:44 schreef wipes66 het volgende:
ik zoek een 90s nummer.. in de videoclip zijn 3 dames (zusjes?) die in een auto zingen. volgens mij waren ze een beetje hippie achtig gekleed. ik kan mij er verder weinig van herinneren, behalve dat het ik het een goed nummer vondwie herkent hem ?
Die onderste is niet het nummer dat Pitbull gebruikt heeft, maar deze wel:quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 09:27 schreef cookie18 het volgende:
en het 2de nummer en hier word ik echt gek van want het zit al zo'n 2 jaar in me hoofd en ik weet het nu nog niet.
het word denk ik door een groep gezongen maar ik hoor alleen dame zingen.
iets met emoticional onreleasebale(sorry me engelse typwijze is een beetje slecht)
dit nummer heeft ook dezelfde jaarschatting als de vorige!
Alvast heel erg bedankt!!!
?quote:Op maandag 14 september 2009 09:27 schreef cookie18 het volgende:
Haaay!
ik ben op zoek naar 2 nummers!
het eerste is een nummer in het frans heel langzaam geloof dat het door een vrouw gezongen word en tussen 1980 en 1995 was een schatting.
Het nummer word eigenlijk gesproken,en het is geen J'taime mon na plus!
tnx based! dat is hemquote:Op zondag 13 september 2009 23:44 schreef based het volgende:
[..]
je bedoelt vast ironic van alanis morrisette
quote:Op maandag 14 september 2009 15:51 schreef Bobooo het volgende:
Heel bekend, maar ik kom maar niet op de titel/artiest..
Rustig rustig...3 keer binnen 21 uur is een beetje teveel van het goede...zie de OP:quote:Op maandag 14 september 2009 16:02 schreef willem1231 het volgende:ik had vroeger een heel leuk liedje en nu ben ik hem kwijt
het was een filmpje met een gothic achtig iets erin en een man die in een wereld zat met allemaal
mensen met witte maskers
en hij had koekjes gebakken en toe liep er zo'n gozer tegen hem op, op de straat
en toen werd hij neergeslagen door de politie met een masker;-)
en het was iets met rock achtig en toch een beetje zacht
zouden jullie me alsjeblieft willen helpen met zoeken???
En als je niet meteen antwoord hebt, even wachten, niet iedereen kijkt elke dag op fok en misschien heb je wel gewoon een moeilijke clip/nummerquote:Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
walg ik ook van, dat soort mensen...quote:Echt slecht, hij heeft alleen wat geknipt in het nummer. Hoe makkelijk kan je ene hit scoren
Klinkt soms wel zo..quote:
Zing/neurie ff wat danquote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Joeri. het volgende:
Hey, Ik heb me speciaal aangemeld voor deze vraag. Ik kan dus een liedje niet vinden. Ik heb meer dan 10 variaties van titels ingevoert in Youtube maar zonder resultaat .
Het liedje heet iets van Lagothic/lakottic/lacotik of iets dergelijks, het heeft een catchy beat, best een bekende . Het liedje is denk ik ook vrij nieuw.
Help mij aub, ik zit echt in een dip omdat ik het liedje niet kan vinden/beluisteren .
ik weet niet wat voor soort muziek, maar naar aanleiding van die naam/titel moet ik denken aanquote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Joeri. het volgende:
Hey, Ik heb me speciaal aangemeld voor deze vraag. Ik kan dus een liedje niet vinden. Ik heb meer dan 10 variaties van titels ingevoert in Youtube maar zonder resultaat .
Het liedje heet iets van Lagothic/lakottic/lacotik of iets dergelijks, het heeft een catchy beat, best een bekende . Het liedje is denk ik ook vrij nieuw.
Help mij aub, ik zit echt in een dip omdat ik het liedje niet kan vinden/beluisteren .
graag gedaan, twijfelde er wel aan, zo nieuw is tie namelijk niet, nu al 10 jaar geleden dat ie uitkwam. Wat betekend dat ik oud begin te worden, kan me de tijd nog herinneren dat ik er helemaal op los ging tijdens mijn studententijd...zucht....quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef Joeri. het volgende:
Wow, ik weet niet hoe ik je kan bedanken Kvd! Het is de eerste vid
. Reuze bedankt
. Eindelijk heb ik em *gaat helemaal los*
!
Het blijft gewoon een goed nummerquote:Op maandag 14 september 2009 23:51 schreef kvd het volgende:
[..]
graag gedaan, twijfelde er wel aan, zo nieuw is tie namelijk niet, nu al 10 jaar geleden dat ie uitkwam. Wat betekend dat ik oud begin te worden, kan me de tijd nog herinneren dat ik er helemaal op los ging tijdens mijn studententijd...zucht....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |